Vraag

Geen producten in mijn account

  • 6 August 2023
  • 6 reacties
  • 273 Bekeken

Hallo,

 

Ik log in om een product toe te voegen (TV) maar zie dat al mijn huidige producten weg zijn en dat ik nog geen Proximus klant ben.

 

Mijn internet en mobile werken nog maar zou toch willen dat dit wordt opgelost.

 

Alvast bedankt.

 

 

 

 


6 reacties

Reputatie 1

Je bent niet alleen,
sinds gisteren probeer ik al de internetbox in te stellen voor een netwerk, is ook via myproximus app of website, maar krijg ook steeds oeps …
En account is ook regelmatig leeg.
Als ik de internetbox herstart krijg ik na een 5 minuten wel even alles te zien. misschien krijg jij het zo weer in orde. 

Anders wordt het weer bellen morgen

succes

Er zijn inderdaad al verschillende meldingen binnengekomen en er zal waarschijnlijk wel een algemeen probleem zijn. bv http://myproximus.be werkt bij mij zelf ook niet.

Ofwel zij ze onderhoud aan de server aan het doen want dit gebeurd af en toe wel eens in het weekend.

je kunt op zondag ook bellen naar 080022800

Edit: Ondertussen bij mij opgelost, onderhoud aan de servers zal voorbij zijn ;-)

Reputatie 7
Badge +3

@JayS 

ik zie je proximus account actief.

Er zijn geen lopende orders, ik zie dus niet wat er ad hand zou kunnen zijn

je had ook mail gestuurd i v m dit probleem en die heeft een dossier gecreëerd voor verder onderzoek.

Groeten

Tina

Dag Tina,

 

In de app zie ik nog steeds geen producten, op de website lukt het wel. Mijn connectie met HLN is wel verbroken en ik kan ze niet terug koppelen.

 

Ik zal gewoon afwachten tot dit probleem is opgelost, zolang mijn producten actief zijn is er geen groot probleem.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JayS ik maak een nieuw dossier (53022398), specifiek voor de dienst MyProximus. Zij kijken na en zullen je informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@JayS 

je kan vanuit de app ook “schudsysteem” gebruiken

als je op een “foutief” scherm komt kan je schudden met je gsm, waardoor je een apart scherm krijgt: “hulp nodig?” meld een bug of een verbetering… je opmerking komt bij de juiste mensen terecht…

Hopelijk lukt het om zo ook melding te maken?

groetjes

Tina

 

 

Reageer