Skip to main content
Beantwoord

Geen mogelijkheid om extra data te bestellen via app

  • 27 februari 2018
  • 1 reactie
  • 253 Bekeken

Hallo, ik ben eigenlijk een beetje boos op jullie. Ik ben nog niet zo lang over gegaan naar Proximus, en heb al 2 maanden gehad dat ik teveel data had verbruikt. Ik krijg een SMS en ik wil dan meteen 500mb bijkopen, maar via mijn gsm gaat dit dan met geen enkele mogelijkheid. Met als gevolg ik over mijn data heen ga en extra moet bij betalen. Is dit een manier om jullie klanten wat extra geld af te troggelen? Bij Orange had ik hier nooit geen last van.

Beste antwoord door LorentzV

Hallo,

Wij bieden inderdaad de mogelijkheid aan om surfvolume bij te kopen. Dit kan je doen via MyProximus of via een medewerker. Indien het niet lukt via MyProximus, kan je onze MyProximus dienst telefonisch contacteren op 0800 22 800 om het probleem te onderzoeken en op te lossen.

Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 348 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2018
Hallo,

Wij bieden inderdaad de mogelijkheid aan om surfvolume bij te kopen. Dit kan je doen via MyProximus of via een medewerker. Indien het niet lukt via MyProximus, kan je onze MyProximus dienst telefonisch contacteren op 0800 22 800 om het probleem te onderzoeken en op te lossen.

Groetjes,
Lorentz.