Vraag

Geen esim qr code of activeringsemail

  • 6 July 2022
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb paar dagen geleden via proximus de s22 ultra besteld met esim.Ik heb de telefoon ontvangen maar Ik heb nog steeds geen activeringsemail gekregen met een code en of esim qr code. In myproximus app staat er ook echter geen huidige abonnement actief. Ik ben geswitched van orange naar proximus met het behouden van nummer. Weet iemand hoe of wat?


5 reacties

Ter info: je nummer staat mss nog altijd bij Orange en is de overdracht nog niet gebeurd of nog niet in orde.

bij welke operator je nummer nog actief staat kun je hier natrekken → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Ter info: je nummer staat mss nog altijd bij Orange en is de overdracht nog niet gebeurd of nog niet in orde.

bij welke operator je nummer nog actief staat kun je hier natrekken → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Staat actief bij Proximus volgens de website. Ik had ook gebeld met de customer service en zeiden ook dat ie actief staat bij hun.

Concreet begrijp ik dat u met een PC/laptop (2e toestel) naar uw MyProximus account moet gaat, in het tabblad “Producten” uw GSM nr zult moeten selecteren om aldaar uw e-SIM QR code terug te vinden (die u zult moeten scannen met uw smartphone)

Eventueel zou ook via het tabblad “Opvolging” - Bestellingen deze QR code terug te vinden

&

Vervolgens zou u van onderstaande moeten kunnen gebruik maken

Je eSIM activeren en gebruiken | Proximus

 

Anders zal het afwachten worden tot een Prox forummedewerker hier deze draad opneemt en je kan verder helpen.

Concreet begrijp ik dat u met een PC/laptop (2e toestel) naar uw MyProximus account moet gaat, in het tabblad “Producten” uw GSM nr zult moeten selecteren om aldaar uw e-SIM QR code terug te vinden (die u zult moeten scannen met uw smartphone)

Eventueel zou ook via het tabblad “Opvolging” - Bestellingen deze QR code terug te vinden

&

Vervolgens zou u van onderstaande moeten kunnen gebruik maken

Je eSIM activeren en gebruiken | Proximus

 

Anders zal het afwachten worden tot een Prox forummedewerker hier deze draad opneemt en je kan verder helpen.

 

Heb ik gedaan zoals u zei maar in mijn tablad van producten staat er degelijk niets en moet ik zelf producten toevoegen, maar ik heb enkel mijn klantnummer en geen activeringscode en of dag van domicilie dat ik kan terugvinden aangezien ik net 4 dagen klant ben.

 

Het zou inderdaad kunnen dat alles nog niet volledig doorgestroomd is dan, hopelijk reageert en nog vandaag iemand van proximus zelf, anders zal het wachten zijn tot morgen vrees ik.

Reageer