Vraag

Geen e-mailverkeer meer in mijn Proximus mail server.

  • 2 November 2021
  • 6 reacties
  • 426 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 56 reacties

Het is nu reeds 4 dagen dat ik geen mails kan verzenden noch ontvangen op mijn Proximus Mail Server.
Hetgeen vroeger lukte als een fluitje van een cent.

Behalve mijn “@belgacom.net” account, dit lukt nog !

Wat staat er mij te doen.

Ik heb dus mijn “@belgacom.net” account die werkt - doch ik heb volgende accounts die
niet werken:

  • “@proximus.be”
  • “@hotmail.com”
  • “@msn.com”

Hoe geraak ik hier op een verstaanbare manier uit deze problemen ?

Graaag een seintje a.u.b.

Roland Moens.

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Geachten,

Aansluitend op bovenstaande probleem, voeg ik nog vlug een melding hierbij,

dat als wanneer ik op één van de bovenstaande accounts klik, ik volgend scherm te zien krijg:

 


Please help me !!

 

gebruik je ook een mailclient applicatie? indien wel krijg je dan daar ook deze melding?

Reputatie 2
Badge

Dag Martin,

Ik begrijp niet veel van uw antwoord - wat is een mailclient applicatie ??

Wat moet ik nemen om al mijn accounts terug te krijgen en er mee te kunnen werken
Ik ben maar een leek - maak het ietwat simpel.

Met uw antwoord ben ik nog steeds geen stap verder !!

Roland Moens.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u ten vroegste pas vanaf morgen een antwoord/reactie van een Proximus medewerker (moderator) zult bekomen

Mail  client applicatie bv. Proximus webmail, Outlook, Thunderbird, Gmail, ….

 

Zelf heb ik bv. sinds de nieuwe Proximus webmail geen toegang meer tot mijn Gmail account (toevoeging ervan mislukt booschap: “verificatie externe account mislukt”)

Geen enkel dergelijk probleem stelt zich evenwel via Thunderbird, Winmail en zelfs niet via Proximus mail app (android)

 

dat is allen om te weten of je het probleem alleen hebt als je de webversie gebruikt van proximus mail of dat je het via een mail programma (bv dat op je laptop of ander toestel kan geïnstalleerd staan) ook voor hebt . Maar het er is hier niemand van Proximus zelf die de draad opgenomen heeft, dus vrees ik dat je gaat moeten wachten tot morgen om een verder reactie van hun kant te krijgen.

Reputatie 2
Badge

Dag Martin,

Bedankt voor uw antwoord.

En nu maar hopen op een duidelijk te verstaan antwoord van de experten !!

Roland.

Reageer