Skip to main content

Beste, ik had de myproximus app gedownload en had een klanten nummer nodig. Mijn opa had zijn gegeven, maar daardoor kreeg ik de taak om de facturen te betalen en kon opa niets meer doen op zijn acc. Nu heb ik die klantennummer kunnen verwijderen op mijn acc, ik wou deze dan terug invoegen op opa zijn acc maar ik heb vermoedelijk de verkeerde klanten nummer ingegeven aangezien bij klanten naam de naam Sesselle Mattheeuws staat en mijn opa zijn naam is Willy van den berghe. Zou u mij kunnen vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen, want anders kunnen wij onze facturen of verbruik niet meer bekijken.

bel mss best eens naar de helpdesk 0800 22 800 want in het weekend komt hier niemand van Proximus zelf op het forum. 

nb: op zondag kan de facturatie ook niet bereikt worden via 0800 22 800


@willy van den berghe 

Willy,

kan je in je profiel jouw klantennummer invullen én dat van je opa ?

Dan laat ik dat nakijken door de collega’s van myproximus.

groeten,

Tina


Reageer