Skip to main content
Vraag

Facturen niet zichtbaar myproximus

Beste,

mijn facturen zijn niet zichtbaar in my proximus.

Ik krijg steeds een foutmelding. Zowel in de app als op de website. Ik heb reeds een aantal keer contact opgenomen, maar het probleem blijft.

4 reacties

Martin
  • 33339 reacties
  • 5 april 2025

De PX moderatoren komen pas maandag terug langs op het forum.

In afwachting kan je het ondertussen ook eventueel melden via de shaker functie in de app, door met je toestel te schudden zodat er een venster opent waar je het probleem kunt melden en versturen, zodat het bij de juiste dienst terecht komt die het probleem kan oplossen.

• Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 april 2025

Beste Martin,

Dit heb ik reeds een week geleden gedaan. Maar nog geen reactie gekregen. Ik heb ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd alsook in de browser de cookies verwijderd.

Ik begrijp dat het soms een tijd kan duren voor iets is opgelost, maar het niet kunnen bekijken en betalen met bancontact van facturen is wel een lastig probleem. 

Misschien kan er morgen via een PB mij toch al volgende gegevens worden verstrekt:

• Bedrag
  • Rekeningnummer
  • Referte
  • Vervaldatum

Want een sms of mail melding van mijn nieuwe factuur heb ik ook niet ontvangen. Enkel een melding via de app. Op deze manier kan ik dan toch de factuur reeds betalen.

Martin
  • 33339 reacties
  • 6 april 2025

In afwachting dat de PX moderatoren je morgen deze gegevens kunnen verstrekken, geef ik je toch al dit mee, hoe je kunt te weten komen wat je moet betalen via telefoonnummer en klantnummer:
Je facturen, aanrekeningen en betalingen raadplegen | Proximus

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2516 reacties
  • 7 april 2025

@RobGeu dossier 56453237 is hiervoor al in behandeling, de bevoegde dienst kijkt verder na. Een duplicaat werd per mail verzonden. Groetjes, Heidi

Reageer