Vraag

epress actief, terug geen exclusieve inhoud te lezen op hln



Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Patrik911 Ik heb contact opgenomen met DPG media.

Reputatie 7
Badge +4

@Lwup HLN heeft het inderdaad ook na mijn mail niet in orde kunnen maken. Ik heb een ticket aangemaakt om dit verder na te kijken maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. 

Badge

@Michael V  ik heb reeds een GID ontvangen van Proximus. Ik heb ook reeds 2 weken geleden gemaild naar HLN, maar krijg helaas geen antwoord.

M.a.w. Ik heb nog steeds geen toegang tot HLN E-Press.

Is het eventueel een optie dat Proximus dit rechtstreeks aankaart bij HLN? Ik neem aan dat jullie sneller geholpen worden aangezien jullie samenwerken met hen. Voor Proximus is het namelijk ook geen reclame dat HLN E-Press niet functioneert terwijl de MyProximus applicatie aangeeft dat het wel degelijk actief is. 

@Jones2020 Uw profiel was niet in orde voor HLN+. Ik heb dit voor je aangepast. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

@Lwup Voor u heb ik HLN gecontacteerd zodat zij het ook kunnen nakijken. Aan onze zijde is alles in orde. 

Top het is gelukt, zij hebben me ook niet kunnen helpen langs de kant van HLN.

Badge

Voorlopig heb ik nog steeds geen nieuws van HLN. Nog steeds geen toegang tot HLN E-Press.

Reageer