Vraag

epress actief, terug geen exclusieve inhoud te lezen op hln

  • 28 March 2023
  • 30 reacties
  • 249 Bekeken

Beste,

Terug dezelfde problemen zoals een 18 maand geleden. (zie Gerelateerde topics )

Het kan toch niet de bedoeling zijn om ieder jaar of zo, terug te moeten mailen naar HLN EN PROXIMUS om hetzelfde terugkerend probleem terug op te lossen.

Op MyProximus is alles in orde en Actief.

Vraag mij af of dit niet opgezet spel is van HLN, om toch maar een abonement te laten afsluiten buiten proximus om.

Graag asap een oplossing.

Mvg,

Guy De Schryver

 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Lwup HLN heeft het inderdaad ook na mijn mail niet in orde kunnen maken. Ik heb een ticket aangemaakt om dit verder na te kijken maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. 

Badge

Ze hebben blijkbaar zojuist nagekeken. Helaas voor de 3e keer ontvang ik negatief antwoord van DPG:

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Lwup Ik heb nogmaals nagevraagd bij DPG media, zij zijn het nog aan het nakijken.

Badge

Hallo, 

Is er na een maand dit probleem te hebben aangekaart op dit forum … nieuws….en een oplossing…?

In totaal 2 maand mee bezig geweest. (mails naar klantendienst hebben al zeker niet geholpen)

Reputatie 7
Badge +5

@Patrik911 Ik heb contact opgenomen met DPG media.

Hallo ik heb ook geen toegang meer voor e-press HLN verwijst mij naar proximus?

Zelfde mail als hierboven.

Badge

@DaisyS  heb ik gedaan, alsook m’n GID code heb ik toegevoegd aan mijn profiel. Hebben jullie nieuws ontvangen van HLN?

Reputatie 7
Badge +4

@Fire69 Voor u zou het ook in orde moeten zijn als je je opnieuw aanmeldt bij HLN. HLN heeft u hiervoor ook gecontacteerd. 

Reputatie 7
Badge +4

@Lwup Ik heb een kleine aanpassing gedaan bij ons en ben nog in contact met HLN voor verder nazicht. 

Reputatie 7
Badge +5

@Lwup Kan je je MyProximus account toevoegen in je forumprofiel? 

ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen, de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info zoals in dit geval de GID code). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

.

Badge

@Jones2020 :

is dit m’n juiste GID code ?  ********

HLN stuurde zonet een mail met melding dat zij niets kunnen terugvinden.

 

@Jones2020 Uw profiel was niet in orde voor HLN+. Ik heb dit voor je aangepast. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

@Lwup Voor u heb ik HLN gecontacteerd zodat zij het ook kunnen nakijken. Aan onze zijde is alles in orde. 

Top het is gelukt, zij hebben me ook niet kunnen helpen langs de kant van HLN.

 

Badge

Ik gaf opnieuw volgende GID code door aan HLN: ******

Ik ontving opnieuw een negatief antwoord van HLN, zie hieronder. Ik geef het op. Ik probeer toegang te krijgen tot HLN E-Press sinds meer dan een maand…..  jammer dat bedrijven promotie maken van zaken die niet werken ….

En uiteindelijk moet je als klant het probleem zelf oplossen terwijl dit perfect rechtstreeks tussen de 2 firma’s zou kunnen (indien efficiënt).

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Lwup 

ging je nog op de hoogte gehouden worden door HLN?

 

Geert

Badge

Voorlopig heb ik nog steeds geen nieuws van HLN. Nog steeds geen toegang tot HLN E-Press.

@Jones2020 Uw profiel was niet in orde voor HLN+. Ik heb dit voor je aangepast. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

@Lwup Voor u heb ik HLN gecontacteerd zodat zij het ook kunnen nakijken. Aan onze zijde is alles in orde. 

Top het is gelukt, zij hebben me ook niet kunnen helpen langs de kant van HLN.

Reputatie 7
Badge +4

@Jones2020 Uw profiel was niet in orde voor HLN+. Ik heb dit voor je aangepast. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

@Lwup Voor u heb ik HLN gecontacteerd zodat zij het ook kunnen nakijken. Aan onze zijde is alles in orde. 

Badge

Beste,


Nadat ik m’n GID code aan HLN heb bezorgd, kreeg ik onderstaand antwoord van HLN. 


Noch Proximus, noch HLN blijken dit te kunnen oplossen. Na een maand tevergeefs een 15-tal mails uit te wisselen, geef ik het op. 
 

Hoewel dit een veel voorkomend probleem blijkt te zijn, is er niemand die het probleem begrijpt. En je word van het kastje naar de muur gestuurd jammer genoeg. 
 

Het kan toch niet dat Proximus GID codes vrijgeeft die volgens HLN niet herkend worden?

 

Is dit geen structureel probleem dat dient opgenomen te worden tussen HLN en Proximus rechtstreeks?


 

 

Zou ik ook aub gid code mogen ontvangen? Heb paar keer zitten bellen maar tevergeefs krijg elke keer onnuttige mails als antwoord

Reputatie 7
Badge +4

@Roger Hogie Is dit probleem voor u ondertussen opgelost ? Mijn excuses dat we u niet sneller geantwoord hebben hier. 

Reputatie 7
Badge +4

@Lwup Kan je aub je gegevens aanvullen in profiel zodat ik dit voor je kan nakijken. Met de gegevens die er momenteel in staan, vind ik niets terug. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Badge

@Michael V  ik heb reeds een GID ontvangen van Proximus. Ik heb ook reeds 2 weken geleden gemaild naar HLN, maar krijg helaas geen antwoord.

M.a.w. Ik heb nog steeds geen toegang tot HLN E-Press.

Is het eventueel een optie dat Proximus dit rechtstreeks aankaart bij HLN? Ik neem aan dat jullie sneller geholpen worden aangezien jullie samenwerken met hen. Voor Proximus is het namelijk ook geen reclame dat HLN E-Press niet functioneert terwijl de MyProximus applicatie aangeeft dat het wel degelijk actief is. 

Reputatie 5
Badge +2

@Lwup Als ik een tip mag geven, als je persoonlijke gegevens nodig hebt dan kan je het best bellen want zo kunnen die direct met je meedelen. 

Als e-press via myproximus actief staat kunnen wij niet veel meer doen en raden wij aan om met HLN contact op te nemen zodat ze de GID aan je login bij hen kunnen koppelen in hun systeem.

hebben ze bij HLN dan je GID-Code niet gevraagd want normaal is het HLN die om die code vraagt voor verder onderzoek.

Badge

Idem probleem. Pas na een 7-tal e-mails te hebben verstuurd naar Proximus heb ik een GID-code bekomen. Echter werd niet meegedeeld waar ik deze code dien in te geven. 
 

Heb uiteindelijk zelf contact opgenomen met HLN met de vraag wat ik nu moet doen want HLN E-Press werkt niet, toch staat het als ‘actief’ in MyProximus. Ik wacht op antwoord. 

Reageer