Beantwoord

Enjoy wedstrijd

  • 24 January 2020
  • 25 reacties
  • 858 Bekeken

Beste mensen,

 

Als ik klik op enjoy wedstrijden en ik wil deelnemen krijg ik altijd melding:

“Deze westrijd is enkel voor klanten”

Ook al ben ik ingelogd en ben ik klant, mag ik niet deelnemen?

Of moet je een bepaald product consumeren voor die “Enjoy” toestanden? 

Want ik begrijp er niets van.

Wie weet het antwoord want ik kan het nergens vinden op de website?

icon

Beste antwoord door familievandesype 24 January 2020, 23:05

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Enjoy werkt niet wanneer je beschikt over GSM dat beschikbaar gesteld wordt door een werkgever. Ik veronderstel dat het ook hetzelfde is wanneer je via uw werkgever een abonnement hebt. Zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_enjoy_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/premium-club-punten/aan-de-slag-met-enjoy.html  (Punt lukt het niet of is er een probleem). Hier kan je de rest van de voorwaarden terugvinden voor enjoy: https://www.proximus.be/dam/jcr:1030802a-e3a6-44b0-ae95-c3027639f9e6/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/enjoy-program-gtc-nl~2019-06-24-15-33-54~cache.pdf

Als het zoals je zegt de reden eventueel zou zijn dat het gaat om een gsm van werkgeven, kan Timh het dan gewoon eens proberen via zijn laptop, al kan het zijn dat Tim het via zijn laptop geprobeerd heeft.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_login/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inloggen-op-myproximus.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Reputatie 6
Badge +3

Er wordt ook gekeken naar het abonnement en daaruit kan er worden afgeleid of het om werkgeversabonnement gaat. Dat kan je zelf niet aanpassen. Dat staat vast in My Proximus en in de achterliggende administratiesystemen van Proximus. Dus gaat het ook niet uitmaken of het via de laptop gaat werken. Het is wel vreemd dat er enkel over GSM abonnement gesproken wordt. Dus is het nog het proberen waard om via laptop te proberen.

daarom juist dat ik voorstel om via laptop te proberen :slight_smile:

Bedankt voor jullie antwoorden. 

Via laptop gaat het ook niet. Enkel mijn gsm abonnement is van Proximus. Ik heb geen digitale tv enz. 

Wi-Fi is van Telenet. 

Mijn abonnement is gewoon privé hoor. K ben vroeger wel zelfstandig geweest maar ik werkte alleen. Dus in de laatste 15 jaar heb ik nooit een werkgever gehad. 

Reputatie 7
Badge +3

@Timh Ik heb dossier 44439582 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Zij zullen dit nakijken en je verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Ok. 

Vriendelijk bedankt.

Dan hoor ik het wel wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +3

@Timh  De dossierbeheerder vraagt als je toegang hebt tot MyProximus - Mijn Voordelen en als het lukt om door te surfen naar de rechtstreekse links www.proximus.be/hotdeals of www.proximus.be/contests. Groetjes, Antonella

Ik heb net hetzelfde probleem.

Ik heb een persoonlijke rekening.

Ik heb al eens telefonisch contact opgenomen en het zou worden bekeken maar we zijn alweer aan de volgende enjoy mail toe en opnieuw hetzelfde probleem.

Ik heb toegang tot my proximus. Het lukt niet op deze manier en ook niet vanuit de commerciële mail die verstuurd wordt.

Reputatie 7
Badge +3

@Els_8755 Kan u de klantgegevens(klantnummer - naam -adres - gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M : gegevens werden aangevuld.

gr

Reputatie 7
Badge +3

@Els_8755 

hier werd een dossier voor opgemaakt.

Onze collega zal hiervoor contact opnemen met jou.

Groeten

Tina

Ik kreeg vandaag een e-mail dat ik een wedstrijd van Proximus Enjoy had gewonnen en daarmee een jaar gratis Disney+ kreeg. Er staat een stappenplan bij van hoe je dit moet activeren en bij de laatste stap staat er dat ik moet bankgegevens invoeren (kredietkaart of paypal). Ik ben niet helemaal zeker of dit te vertrouwen is of niet, want je krijgt vaak zo'n phising-mails. De mail lijkt mij wel echt van Proximus te komen, maar ik ben liever zeker dan dat ik geld kwijt ben.

Is er een medewerker die dit eens kan checken voor mij?

 

Périnne Verleden

Reputatie 6
Badge +3

Dat is een vereiste van Disney+ om een account aan te maken. Zodra het jaar verloopt hebben ze een middel van betaling nodig. U kan nadat u een account heeft aangemaakt in de account settings van Disney uitschakelen dat het automatisch het abonnement verlengt.

zijn alle winnaars al bekend gemaakt? en krijg je ook een mail als je niet gewonnen hebt?

er zit hier thuis iemand ongeduldig te wachten op nieuws….

Reputatie 7
Badge +3

@pboonen  De winnaars worden binnen de 5 dagen na de wedstrijd telefonisch of via email op de hoogte gebracht. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Beste, ik heb 1 gratis toegang gewonnen tot Disney+.

Maar het lukt me langs geen kanten om dit te verzilveren. Volgens de site moet je een account aanmaken (done) en dan je bankgegevens ingeven. Maar hier lukt het niet.

  1.  Beetje raar : de prijzen staan in KR
  2. Bij PayPal krijg ik onmiddellijk een error.
  3. En bij het ingeven van mijn kredietkaart blijft het eindeloos draaien en draaien.

(Trouwens : beetje absurd dat je toch al je bankgegevens moet ingeven). 

Wat nu ?

Reputatie 7
Badge +3

@Nounourske  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover. Heb je reeds cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser? Het invoeren van de bankgegevens is een vereiste van Disney+. Zie antwoord van YorickP hierboven. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Zoals eerder vermeld heb ik een jaar gratis toegang gewonnen voor Disney+.

Maar nu zie ik dat het bedrag dan toch van mijn kredietkaart zal gaan. Hoe kan dit ?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nounourske Ik heb hiervoor een dossier 47172904 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en nadien ook zelf terug contact met u  opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Is iemand die deze prijs al ontvangen heeft. Ben zelf ook winnaar maar bij Proximus weet men blijkbaar van niks. 

  • Wedstrijd 1 : HP laptop

    Hoofdprijs: 100 winners

    Winnaars krijgen een HP laptop

    Waar? Thuis geleverd

    Datum: september

    Wedstrijd mechanisme: in een doolhofspel moeten de deelnemers de uitgang vinden door de muis met de computer te verbinden om toegang te krijgen tot de schiftingsvraag. Deelnemers kunnen zo vaak opnieuw proberen als ze willen om de schiftingsvraag te bereiken. Als de schiftingsvraag bereikt is, is het spel afgelopen

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_666 

via welk kanaal heb je hieraan deelgenomen?

eventueel een link in je forum profiel ? dan kunnen we laten nakijken

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_666 

k heb al antwoord van de betrokken dienst: 

ze wachten op verzending van de laptops, normaal ten laatste eind volgende week…

Actie is dus echt en gekend…

groeten

Tina

Via de Proximus app enjoy wedstrijd 

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_666 

Hadden al antwoord van de betrokken dienst 😀: 

Ze wachten op verzending van de laptops, normaal ten laatste eind volgende week…

Actie is dus echt en gekend.

 

Groetjes,Joel

Reageer