Beantwoord

Enjoy wedstrijd

  • 24 januari 2020
  • 8 reacties
  • 225 Bekeken

Beste mensen,

 

Als ik klik op enjoy wedstrijden en ik wil deelnemen krijg ik altijd melding:

“Deze westrijd is enkel voor klanten”

Ook al ben ik ingelogd en ben ik klant, mag ik niet deelnemen?

Of moet je een bepaald product consumeren voor die “Enjoy” toestanden? 

Want ik begrijp er niets van.

Wie weet het antwoord want ik kan het nergens vinden op de website?

icon

Beste antwoord door familievandesype 24 januari 2020, 23:05

Enjoy werkt niet wanneer je beschikt over GSM dat beschikbaar gesteld wordt door een werkgever. Ik veronderstel dat het ook hetzelfde is wanneer je via uw werkgever een abonnement hebt. Zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_enjoy_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/premium-club-punten/aan-de-slag-met-enjoy.html  (Punt lukt het niet of is er een probleem). Hier kan je de rest van de voorwaarden terugvinden voor enjoy: https://www.proximus.be/dam/jcr:1030802a-e3a6-44b0-ae95-c3027639f9e6/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/enjoy-program-gtc-nl~2019-06-24-15-33-54~cache.pdf

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Enjoy werkt niet wanneer je beschikt over GSM dat beschikbaar gesteld wordt door een werkgever. Ik veronderstel dat het ook hetzelfde is wanneer je via uw werkgever een abonnement hebt. Zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_enjoy_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/premium-club-punten/aan-de-slag-met-enjoy.html  (Punt lukt het niet of is er een probleem). Hier kan je de rest van de voorwaarden terugvinden voor enjoy: https://www.proximus.be/dam/jcr:1030802a-e3a6-44b0-ae95-c3027639f9e6/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/enjoy-program-gtc-nl~2019-06-24-15-33-54~cache.pdf

Als het zoals je zegt de reden eventueel zou zijn dat het gaat om een gsm van werkgeven, kan Timh het dan gewoon eens proberen via zijn laptop, al kan het zijn dat Tim het via zijn laptop geprobeerd heeft.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_login/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inloggen-op-myproximus.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Reputatie 6
Badge +2

Er wordt ook gekeken naar het abonnement en daaruit kan er worden afgeleid of het om werkgeversabonnement gaat. Dat kan je zelf niet aanpassen. Dat staat vast in My Proximus en in de achterliggende administratiesystemen van Proximus. Dus gaat het ook niet uitmaken of het via de laptop gaat werken. Het is wel vreemd dat er enkel over GSM abonnement gesproken wordt. Dus is het nog het proberen waard om via laptop te proberen.

daarom juist dat ik voorstel om via laptop te proberen :slight_smile:

Bedankt voor jullie antwoorden. 

Via laptop gaat het ook niet. Enkel mijn gsm abonnement is van Proximus. Ik heb geen digitale tv enz. 

Wi-Fi is van Telenet. 

Mijn abonnement is gewoon privé hoor. K ben vroeger wel zelfstandig geweest maar ik werkte alleen. Dus in de laatste 15 jaar heb ik nooit een werkgever gehad. 

Reputatie 7
Badge +3

@Timh Ik heb dossier 44439582 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Zij zullen dit nakijken en je verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Ok. 

Vriendelijk bedankt.

Dan hoor ik het wel wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +3

@Timh  De dossierbeheerder vraagt als je toegang hebt tot MyProximus - Mijn Voordelen en als het lukt om door te surfen naar de rechtstreekse links www.proximus.be/hotdeals of www.proximus.be/contests. Groetjes, Antonella

Reageer