Enjoy rode duivels


Heeft er ook iemand een mail gekregen dat ze tickets gewonnen hebben voor wedstrijd rode duivels kan deze niet valideren 

Kenny199021 1 jaar geleden

Ze melden me dat iedere winnaar morgen een nieuwe mail zal krijgen met een nieuwe link en dat alles in orde zal komen…hopelijk is het in orde dan.

Bekijk origineel

10 reacties

FYI: in ieder geval komen de Prox forummedewerkers hier niet langs vandaag op een feestdag. (helpdesk blijft wel bereikbaar 0800 22 800)

Ter bijkomende info:  Vragen over cadeaus van Enjoy! | Proximus

Je Enjoy! cadeaus raadplegen, verzilveren, gebruiken enz.

Ben je op zoek naar een voordeel dat je binnengehaald hebt? Waar vind je je voucher? Hoe lang blijft het geldig?

Je vindt veel antwoorden via Enjoy! via MyProximus (via de app en via het web):

  1. Om Enjoy! te bekijken, moet je ingeschreven zijn én  aangemeld zijn op MyProximus.
  2. Ga naar Enjoy!:
    Via de app: Tik in de MyProximus-app rechts onderaan op  Enjoy!.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
     Bekijk Enjoy! 
  3. Klik onderaan op History:
    • Je ziet een overzicht van alle cadeaus die je gebruikt hebt en die je nog tot de vervaldatum kunt gebruiken.
    • Kijk goed na hoe lang je korting of voordeel geldig is. Je kunt de code, voucher of link slechts één keer gebruiken. Werkt echter vóór de vervaldatum je code niet, neem dan contact op per chat of per e-mail. Houd je klantnummer bij de hand.
    • Enkel de winnaars van een wedstrijd worden per e-mail verwittigd, binnen de 5 dagen na het aflopen van de wedstrijd. Als je geen e-mail ontvangen hebt, heb je niet gewonnen. Ben je één van de gelukkige winnaars, maar je hebt je (e-)ticket niet ontvangen? Neem contact op per chat of per e-mail. Houd je  klantnummer bij de hand.

Bedankt. Morgen bellen naar helpdesk. Vior enjoy ging het niet vandaag. Dit waren de mailtje die we ontvangen hebben 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Britje Je kan hiervoor best contact opnemen met Enjoy! zelf via enjoy@proximus.com. Groetjes, Antonella

Gedaan en zou inorde komen 🙈👍😄

Ik heb ook tickets gewonnen voor de wedstrijd van komende vrijdag. Ik kreeg een mail op dinsdag 24/05 dat ik gewonnen had, toen ik de tickets wou bevestigen lukte dit niet en nadien kreeg ik een mail dat er een fout in het systeem was en dat ze alles offline gingen halen en ik een nieuwe mail ging krijgen, de dag nadien kreeg ik een nieuwe mail dat ze het probleem aan het oplossen waren en dat ik een nieuwe mail zou krijgen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en men zou het oplossen maar tot op vandaag nog steeds geen nieuws gekregen, chat gestart met proximus en de persoon van de klantendienst meldde me dat ik een mail moest sturen naar enjoy@proximus.com en dat ik dan de tickets zou krijgen maar ondertussen nog steeds niks ontvangen en als ik nu op de link in de 1ste mail klik is de tekst van de systeemfout weg maar kan ik geen tickets bevestigen omdat deze deal uitgeput zou zijn en dat er binnenkort een nieuwe deal beschikbaar zou zijn...

Ik heb ook tickets gewonnen voor de wedstrijd van komende vrijdag. Ik kreeg een mail op dinsdag 24/05 dat ik gewonnen had, toen ik de tickets wou bevestigen lukte dit niet en nadien kreeg ik een mail dat er een fout in het systeem was en dat ze alles offline gingen halen en ik een nieuwe mail ging krijgen, de dag nadien kreeg ik een nieuwe mail dat ze het probleem aan het oplossen waren en dat ik een nieuwe mail zou krijgen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en men zou het oplossen maar tot op vandaag nog steeds geen nieuws gekregen, chat gestart met proximus en de persoon van de klantendienst meldde me dat ik een mail moest sturen naar enjoy@proximus.com en dat ik dan de tickets zou krijgen maar ondertussen nog steeds niks ontvangen en als ik nu op de link in de 1ste mail klik is de tekst van de systeemfout weg maar kan ik geen tickets bevestigen omdat deze deal uitgeput zou zijn en dat er binnenkort een nieuwe deal beschikbaar zou zijn...

 

 

 

Zelfde hier. Mij is wel verteld dat we vandaag de tickets krijgen. Fingers cross 🤞

Ik heb ook tickets gewonnen voor de wedstrijd van komende vrijdag. Ik kreeg een mail op dinsdag 24/05 dat ik gewonnen had, toen ik de tickets wou bevestigen lukte dit niet en nadien kreeg ik een mail dat er een fout in het systeem was en dat ze alles offline gingen halen en ik een nieuwe mail ging krijgen, de dag nadien kreeg ik een nieuwe mail dat ze het probleem aan het oplossen waren en dat ik een nieuwe mail zou krijgen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en men zou het oplossen maar tot op vandaag nog steeds geen nieuws gekregen, chat gestart met proximus en de persoon van de klantendienst meldde me dat ik een mail moest sturen naar enjoy@proximus.com en dat ik dan de tickets zou krijgen maar ondertussen nog steeds niks ontvangen en als ik nu op de link in de 1ste mail klik is de tekst van de systeemfout weg maar kan ik geen tickets bevestigen omdat deze deal uitgeput zou zijn en dat er binnenkort een nieuwe deal beschikbaar zou zijn...

 

 

 

Zelfde hier. Mij is wel verteld dat we vandaag de tickets krijgen. Fingers cross 🤞

Als ik bel naar proximus verbinden ze me door met enjoy en zeggen ze me dat ik naar een proximus shop moet gaan omdat ze me telefonisch niet kunnen helpen en dan verbind de persoon me opnieuw door met proximus klantenservice en die zeggen me dan dat ik bij de verkeerde dienst ben terecht gekomen. 

Ik heb ook tickets gewonnen voor de wedstrijd van komende vrijdag. Ik kreeg een mail op dinsdag 24/05 dat ik gewonnen had, toen ik de tickets wou bevestigen lukte dit niet en nadien kreeg ik een mail dat er een fout in het systeem was en dat ze alles offline gingen halen en ik een nieuwe mail ging krijgen, de dag nadien kreeg ik een nieuwe mail dat ze het probleem aan het oplossen waren en dat ik een nieuwe mail zou krijgen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en men zou het oplossen maar tot op vandaag nog steeds geen nieuws gekregen, chat gestart met proximus en de persoon van de klantendienst meldde me dat ik een mail moest sturen naar enjoy@proximus.com en dat ik dan de tickets zou krijgen maar ondertussen nog steeds niks ontvangen en als ik nu op de link in de 1ste mail klik is de tekst van de systeemfout weg maar kan ik geen tickets bevestigen omdat deze deal uitgeput zou zijn en dat er binnenkort een nieuwe deal beschikbaar zou zijn...

 

 

 

Zelfde hier. Mij is wel verteld dat we vandaag de tickets krijgen. Fingers cross 🤞

Als ik bel naar proximus verbinden ze me door met enjoy en zeggen ze me dat ik naar een proximus shop moet gaan omdat ze me telefonisch niet kunnen helpen en dan verbind de persoon me opnieuw door met proximus klantenservice en die zeggen me dan dat ik bij de verkeerde dienst ben terecht gekomen. 

 

MMss blijven mailtje sturen naar enjoy. Krijg wel altijd antwoord. Mijn mannen worden ook ongeduldig 

Ze melden me dat iedere winnaar morgen een nieuwe mail zal krijgen met een nieuwe link en dat alles in orde zal komen…hopelijk is het in orde dan.

Ze melden me dat iedere winnaar morgen een nieuwe mail zal krijgen met een nieuwe link en dat alles in orde zal komen…hopelijk is het in orde dan.

Heb ook een mailtje gestuurd. Hopelijk is het dan echt inorde zodat mijn ventje en schoonzoon en natuurlijk alle winnaars een fantastische voetbal avond hebben. Fingers cross 

Reageer