Vraag

email bevestigen faalt

  • 24 February 2021
  • 9 reacties
  • 107 Bekeken

ik ben nu ongeveer een maand geleden overgestapt van telenet naar proximus

https://gyazo.com/7e49d2f124ab9dcfccffe295a352b580 

ik krijg ook de melding dat mijn emailadres nog moet geactiveerd worden, echter hebben we nog geen email ontvangen , ook niet na ik al een aantal heb geprobeerd om een code in te vullen om een nieuwe aanvraag te doen voor een nieuwe activatielink . 

  Verder als we netflix willen activeren komt de foutmelding : om netflix op proximus tv te bekijken hebt u internet van proximus nodig .

dus we hebben nog geen netflix 

Verder heb ik al 3 x gebeld om mijn voicemail te activeren , ze zeiden telkens dat mijn voicemail zou geactiveerd worden na 2 u maar helaas . 

indien ik deze functie voicemail via de app wil activeren, krijg ik de foutmelding, vorige aanvraag is nog niet verwerkt , even geduld . ( 1 maand) 


9 reacties

FYI: best in afwachting dat iemand van Prox zelf hier langskomt, zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reputatie 7
Badge +5

@beyersW Als ik je klantennummer op zoek vind ik twee MyProximus accounts terug. Ik heb je e-mailadres geactiveerd. 

 

@beyersW Als ik je klantennummer op zoek vind ik twee MyProximus accounts terug. Ik heb je e-mailadres geactiveerd. 

 

ik zie de foutmelding nog steeds 

Reputatie 7
Badge +4

@beyersW Als ik je klantennummer op zoek vind ik twee MyProximus accounts terug. Ik heb je e-mailadres geactiveerd. 

 

ik zie de foutmelding nog steeds 

kan je voor de zekerheid even het mailadres toevoegen aan je profile dat je niet kan activeren ?

heb de email toegevoegd en nu zie ik ook dat er twee myproximusprofielen zijn, dit mag uiteraard niet .

de foutmelding blijft bestaan 

Reputatie 7
Badge +4

@beyersW Je hebt op dit ogenblik inderdaad 2 accounts voor My Proximus waarbij het mailadres dat je in je profiel hebt gezet de beheerder is. De account met gmailadres is enkel een gebruiker en kan dus niet alles zien/doen. Meer info hierover vind je hier. En in volgende link vind je de info om alle producten te zien in je My Proximus :  https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod?v1=email&v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm

Wat betreft Netflix en je voicemail ga ik je vraag doorspelen naar de mensen van de administratieve dienst omdat er inderdaad nog steeds een order openstaat wat vermoedelijk voorkomt dat de andere zaken geactiveerd geraken. We maken dit zo snel mogelijk voor je in orde. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@beyersW Voor het probleem van Netflix en de voicemail is hier momenteel een dossier 47617137 in behandeling.De dossierbeheerder volgt het op en zal dan zelf contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes, Joel

beste we hebben een nieuwste modem en kunnen nog steeds geen netflix zien, echter hebben we hier al wel voor betaald .. 

althans dat moet in de service zitten 

Reputatie 7
Badge +3

@beyersW  Ik zie dat de dossierbeheerder jou op 12/03 heeft gecontacteerd via e-mail in verband met dossier 47617137. Ze vermelde dat u terug met haar contact mocht opnemen indien het Netflix probleem niet zou zijn opgelost met de installatie van de nieuwe V7 decoder. Dat mag u dus gerust doen. Groetjes, Antonella

Reageer