Vraag

em

  • 14 March 2022
  • 0 reacties
  • 34 Bekeken

Beste

 

Bij deze wil ik via de ombudsdienst een klacht indienen en kan die dan ook behandeld worden over de werking en service bij proximus.

Vorige week donderdagavond omstreeks 21h15 keek mijn echtgenote op haar smartphone en waren plots al haar emails verdwenen,zowel in proximus mail als in outlook.

We hebben dan een it-er laten langskomen maar na alle controle kon hij juist maar vaststellen dat het probleem bij proximus lag.

Ik heb dan vrijdagvm contact opgenomen met de servicedienst van proximus,zekere Stephanie,en die bracht alles in het werk om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen en ze zou mijn echtgenote op zaterdagvm terugbellen om 9h00,wat niet is gebeurd.

Ik heb dan zaterdagnam teruggebeld en dan een andere persoon aan de lijn gehad,deze ging dit opnieuw doorgeven,maar tot op heden nog niets veranderd,haar mails van voor datum van 7/03 zijn nog steeds verloren.

Mijn echtgenote is dan ook langsgeweest in de proximuswinkel te Tielt,waar ze als antwoord kreeg : wij kunnen er niets aan doen dit is voor de service,ze laten je gewoon in de kou staan,zelfs willen ze niet bellen naar de service,amai.

Je moet dan al meer dan 30 jaar klant zijn,de laatste tijd zijn er veel problemen met proximus,maar hun prijzen kunnen ze wel doen stijgen,maar snelle hulp,daar hebben ze geen kaas van gegeten.

Hoops kunnen jullie via deze weg eens horen wat ze zinnens zijn en hoe lang het probleem nog aanhoudt aub

 

Alvast bedankt mvg Penny-Geert
e-mailadres echtgenote nvanpoucke@proximus.be


0 reacties

Geen reactie

Reageer