Vraag

E-press werkt niet meer

  • 27 March 2023
  • 9 reacties
  • 133 Bekeken

Al enige tijd verschijnt op HLN de boodschap dat de plusartikelen exclusief voor abonnees zijn terwijl my E-press nog steeds in het abonnement zou moeten zitten.

Heb al meermaals in- en uitgelogd op HLN maar probleem geraakt maar niet opgelost.

Bij het koppelen van mailadressen staat er dat zulks reeds gebeurd is.

Bij het telefonisch contacteren van de helpdesk van Proximus, wordt de verbinding telkens verbroken.

Iemand van Proximus aanwezig die dit kan oplossen?


This topic has been closed for comments

9 reacties

@JVer TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Bedankt Martin.

De informatie werd ingevuld en nu is het dus wachten op Proximus.

Nog steeds geen reactie van Proximus.

@HadewychT  of @GeertC kunnen jullie helpen?

Reputatie 7
Badge +3

@JVer 

Ik heb je account eens verwijderd en opnieuw geactiveerd, kan je via my proximus eens naar e-press gaan en eens kijken of je nu de HLN+ artiekels kan lezen?

 

Geert

@GeertC 

Helaas niet gelukt om HLN+ te kunnen lezen.

Bij accountinformatie op HLN staat ook niets over proximus E-press. 

Heb je een andere oplossing?

@HadewychT 

Reputatie 7
Badge +5

@JVer Ik heb contact opgenomen met DPG media. Van zodra ik antwoord heb van hen kom ik hier op terug.

@DaisyS alvast bedankt!

@DaisyS @GeertC 

Hartelijk bedankt allebei! Het werkt opnieuw.