Skip to main content
Vraag

e press hln

  • 4 september 2021
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

2 weken geleden verhuisd.  Van tutimus overgeschakeld naar flex fiber.  10 dagen gebruik van e-press in orde. sinds 2 dagen geen e-press meer. 

uur aan de telefoon gehangen. Er is een glitch????

dan naar hln gebeld.  hun antwoord: w abonnement werd 2 dagen geleden manueel stopgezet.

Wij hebben dat zeker niet gedaan. 

Op my proximus staat e press ook niet meer bij mijn producten.  

Graag op een oplossing.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 33968 reacties
  • 4 september 2021

Maandag komen de Prox medewerkers terug langs om je verder te helpen.


Martin
  • 33968 reacties
  • 4 september 2021

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 september 2021

Niemand een idee? 


Martin
  • 33968 reacties
  • 7 september 2021

straks komen de proximus medewerkers hier langs om het één en ander na te trekken.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 7 september 2021

@anniedelen 

beste,

ik heb je probleem genoteerd en vraag aan de collega’s hulp voor oplossing.

groeten

Tina