Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content


Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.

Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.

Miin HLN profiel is ingelogt, maar telkens: content exclusief voor abonnees.

Druk ik dan "koppel je abonnement”, via hun website, kom ik terecht bij mijn profiel met de melding "opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account”.

Druk ik vervolgens op “Koppel een abonnement"”, dan vraagt HLN mij een Abonneenummer, wat ik helemaal niet heb en niet weet hoe het te vinden.


146 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jdgr  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover, waar je wellicht een antwoord zult vinden op jouw vraag. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@jdgr 

waar ik de links naar epress moet zien onder jouw klantennummer zie ik ze ook staan, dus dat is in orde

via deze link vind je heel wat info en kan je wellicht je activatie terug OK zetten  :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

groeten,

Tina

Heb hiervoor reeds gebeld , er werd een ticket aangemaakt voor IT en ze gingen me maandag terugbellen?

Werkt nu nog steeds niet . Zeg nu niet dat ik moet contact opnemen met hln , zij zeggendat het probleem bij Proximus ligt .

Reputatie 7
Badge +3

@tony_coene Kan u het klantnummer invullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@tina.b 

waar kan ik mijn dossier opvolgen want nu 17 dagen verder en nog geen oplossing

anders neem ik mij een abonnement op HLN en betaal ik dat bedrag minder aan Proximus?

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik Dossier 46373726 kan u opvolgen via MyProximus.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@tony_coene  Ik heb jouw vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Overloop je alle tips even dat hier reeds werden gegeven? Dikwijls brengt dit al een oplossing. Hou ons maar op de hoogte. Groetjes, Antonella

@tony_coene  Ik heb jouw vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Overloop je alle tips even dat hier reeds werden gegeven? Dikwijls brengt dit al een oplossing. Hou ons maar op de hoogte. Groetjes, Antonella

@tony_coene Kan u het klantnummer invullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Werkt nog steeds niet hoor , 

 

Reputatie 7
Badge +3

@tony_coene  heb je de registratie opnieuw proberen te doen via de app of het web? Je dient dit namelijk te doen via het web, want via de app en de gsm is er een bug hierop.
Dus best via graag via laptop/computer surfen naar www.proximus.be/myhln en zo de registratie opnieuw overlopen. Wanneer jij een foutmelding hebt, graag ook de betrokken melding overmaken, dit voor escalatie naar IT, eventueel en indien mogelijk graag met screenshot.

Groetjes,
Antonella

Hoi, ik heb hier hetzelfde probleem, zowel mijn proximus account gekoppeld via de app als ook via de website, na het lezen van al deze voorgaande post, ik krijg constand de melding dat mijn proximus account gekoppeld is aan mijn hln account, maar ik kan geen + artikels lezen.

 

Zou men hier eens naar kunnen kijken aub?

mvg 

Reputatie 7
Badge +3

@beniT Je dient minimum 24u te wachten na activatie. De activatie gebeurde gisteren. Kan je later of morgen even opnieuw proberen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Laat ons weten als het is gelukt.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 

goeiemorgen, we zijn ondertussen zeker 24u verder, en het werkt nog steeds niet.

als ik via de proximus app op de epresslink klik kom ik op een pagina van hln uit en gelijk op welke link ik daar klik word ik terug gestuurd naar de proximus app en blijven de hln + artikels onleesbaar voor me.

 

als ik start vanuit de myproximus website en naar epress ga dan krijg ik de melding dat mijn proximus account reeds is gekoppeld aan mijn hln account. Als ik dan klik op start hier met lezen, om vervolgens een plus artikel open te doen. Dan lrijg ik nog steeds het kaderke waar ik een abonnement moet aanschaffen

 

mvg 

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  De activatie en het linken van de accounts moet gebeuren via de website (niet via de app). Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser?

HLN of Le Soir digitaal lezen | Proximus

Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+

Groetjes,
Antonella

Beste @AntonellaD ,

 

bedankt voor uw info,

In navolging van uw info heb ik alle cookies van men laptop verwijderd en met 2 verschillende browsers (chrome en edge) men proximus account proberen linken aan men hln account, in beide gevallen kreeg ik de melding (zelf na het verwijderen van de cookies) dat men proximus account reeds gelink is aan men hln account zie onderstaande afbeelding

 

als ik vervolgens op “start hier met lezen” klik, kom ik op de pagina van HLN uit.

Hier kies ik dan het eerste + artikel die ik tegen kom en open dat artikel.

waar ik vervolgens de eerste lijnen kan lezen en dan uitkom op het scherm waarbij ik een + abonnement dien te hebben alvorens ik kan verder lezen (zie onderstaande afbeelding)

 

geen geluk dus;

Als ik uiteindelijk naar men account pagina ga op HLN, dan zie ik zoals in onderstaande afbeelding dat ik geen actief abonnement heb om + artikels te lezen of de digitale krant.

 

Conclusie:

Niet tegenstaande mijn account van proximus en hln wel degelijk is gekoppeld, krijg ik nog steeds de + artikels niet te zien.

Kan u even na gaan wat er gaan de is aub?

Volgens mij heeft HLN mij nog geen toegang gegeven niet tegenstaande mijn proximus account weldegelijk is gekoppeld.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@beniT 

sorry dat het zo moeizaam lukt

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Als je op de app hln kijkt op je gsm,  onder je account (menu - account weergeven)  : zie je dan een login  met het mailadres dat je hebt doorgegeven via je MyProximus om te linken ?

 

wil je sowieso alle stappen nog eens doorlopen op de website onder Kies je krant… Meestal lost dit het probleem wel op ? Hopelijk ook bij jou…. 

indien het nog niet lukt, zoeken we hier een medewerker om dit grondiger te onderzoeken.

 

groetjes

Tina

Beste @tina.b 

 

Ik heb nogmaals de hele procedure gedaan, na het wissen van men geschiedenis en cookies, zowel op chrome als op edge, het resultaat blijft echter hetzelfde :(

 

als ik met de app op men gsm inlog en naar men account ga dan zie ik tevens het mailadres die dezelfde is als men proximusaccount adres namelijk een gmailadres.

Het probleem is dus nog niet opgelost.

 

mvg

benito

 

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  Dossier 47195148 is opgemaakt voor onze support dienst. Een dossierbeheerder zal dit verder voor je nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Hallo,

 

Zelfde probleem hier als bovenstaande post van beniT. Kan dit worden nagekenen?

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet met welk mail adres op hln deze gekoppeld is.

Ik krijg namelijk als bijkomend probleem ook geen activatiemails toegezonden van HLN.

 

Bedankt

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PH1990 kun je in het klantprofiel klantgegevens aanvullen voor nazicht? Groetjes Heidi

Dag @HeidiE  ,

 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de gegevens toegevoegd.

Dag @HeidiE ,

Het probleem is intussen verholpen door HLN support.

Mvg,

Ph1990

Reputatie 7
Badge +3

Oh, @PH1990 wat fijn om te lezen! Ik verwittig de achterliggende dienst! ;)

Hoi hoi,

 

ik ben ondertussen gecontacteerd geweest door Proximus, waar men mij wat vragen heeft gesteld en het daarna ging doorgeven aan een gespecialisseerd team, maar ondertussen is dit reeds 14 dagen geleden en hoor ik er niets meer van…

 

Kan u even informeren?

Reputatie 7
Badge +3

@beniT 

sorry dat het nog niet is opgelost

Ik merk dat er een It-ticket was opgemaakt

Dat ga ik verder onderzoeken en de vorige dossierbeheerder ook wat meer uitleg vragen.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@beniT 

Beste,

het IT-ticket is behandeld ondertussen

volgens mijn collega’s zou het opgelost zijn ?

Alle producten zichtbaar ? e-press beschikbaar ?

kan je eens testen aub ?

graag je feedback.

Groetjes

Tina

Reageer