Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content


Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.

Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.

Miin HLN profiel is ingelogt, maar telkens: content exclusief voor abonnees.

Druk ik dan "koppel je abonnement”, via hun website, kom ik terecht bij mijn profiel met de melding "opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account”.

Druk ik vervolgens op “Koppel een abonnement"”, dan vraagt HLN mij een Abonneenummer, wat ik helemaal niet heb en niet weet hoe het te vinden.


146 reacties

Hallo. Ook ik heb een probleem met my e-press. Wanneer ik tracht te activeren krijg ik de melding "er ging iets mis...". Ik heb HLN reeds gecontacteerd en kreeg volgend antwoord:

 

Bedankt voor je bericht.

 

Bij nazicht van je gegevens vinden wij geen digitaal abonnement terug bij Het Laatste Nieuws via Proximus. De kans is zeer groot dat dit door Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).


Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:

1. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent.

2. U dient te vermelden aan Proximus dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen. Vraag verder ook achter je GID code.

3. Activeer uw profiel zelf terug via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Hierbij de stappen om het digitaal abonnement via Proximus te activeren:

- Via de link hln.be/proximus komt u op de juiste pagina.

- Iets naar beneden aan de linkerkant staat er : Hoe kan je deze aanbieding activeren?

- Druk op de purpere button met MyProximus login

- Je komt dan op de volgende pagina.

Je hebt al login gegevens voor Het Laatste Nieuws vul dus gewoon je emailadres en wachtwoord in en druk op de purpere button met sign in.

 


3. Indien de activatie niet lukt, vragen wij je om de GID code door te sturen naar ons, zo vinden wij de aanvraag terug.

Onze excuses voor het ongemak.
Wij horen graag snel terug van u!

 

Reputatie 7
Badge +3

@jrya23  Heb je alle tips in dit topic reeds overlopen? Groetjes, Antonella

@AntonellaD

Ik denk dat ik alle tips uitgeprobeerd heb. Bij mij loopt het mis bij stap 1 “1. Connecteer jouw MyProximus account via de MyProximus knop”.

Wanneer ik hier op klik en inlog, krijg ik de melding “er ging iets mis...”.

Ik heb het volgende geprobeerd:

  • Geverifieerd of ik de juiste MyProximus login gebruik, ik heb er namelijk 2. Ik heb de login gebruikt gekoppeld aan mijn vaste diensten waar ik nu mee ingelogd ben op het forum.
  • Hetzelfde geprobeerd via een pc (dus niet via mobiele browser).
  • Nog eens geprobeerd in incognitomodus van de chrome browser waarbij alle cookies verwijderd werden.
  • Via een andere browser geprobeerd.
  • Zoals hoger vermeld contact opgenomen met de HLN klantendienst.

Bij elke poging om mijn Proximus account te connecteren via stap 1 kom ik in het scherm “

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

Kan ik nog iets anders proberen?

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je surft naar www.proximus.be/myhln, klikt op de paarse knop om je MyProximus account te linken via webbrowser, krijg je de foutmelding oeps er ging iets mis?
Dit lijkt ons namelijk een foutmelding in de App. Noteer je even je klantnummer, adres en geboortedatum via je profielgegevens? Alsook graag de login die jij zou willen linken en we kijken er samen naar. De login mag je noteren in het veldje ‘ticket’.
Geef je een seintje zodra dit is gebeurd?
Groetjes, Antonella

 

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo:
Klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +3

@jrya23 

ik heb dossier 45865266 hiervoor opgemaakt en gevraagd na te kijken

zij nemen dit verder op.

groetjes

Tina

Sinds een dag of drie kan ik ook niet meer alle artikels lezen 

app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

Inloggen lukt maar de artikels lezen gaat niet (dit artikel is exclusief voor abonnees)

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

Je hebt dit tot voor een paar dagen wel kunnen doen ?

Zeker dat je de juiste login hebt gebruikt ? kijk je eens onder je profiel in de app zelf ? (menu → account...)

bij ons staat op het eerste zicht alles nog zoals voorheen 

Hou je ons op de hoogte ? We laten het verder onderzoeken indien nog niet opgelost.. !

Groeten

Tina

@tina.b 

ja ben ingelogd maar kan de artikels niet lezen

was van de ene dag op de andere gedaan 

@tina.b  dit komt er op terwijl ik ingelogd ben

Druk ik op herstel, dan komt er op geen abonnement gevonden

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

ok, ik ga dit verder laten nakijken

we houden je op de hoogte;

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Hey @sfrederik er was onlangs een update: kun je eens opnieuw inloggen via de pc/laptop in plaats van via de app, dit lijkt wel te lukken! Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Zelfde probleem hier. Werkt al maanden goed, maar sinds een kleine week kunnen we de + artikels niet meer lezen. Op PC en in de app zelfde probleem. Er is niets veranderd aan onze kant.

TUI: tijdens het weekend komt hier niemand langs van proximus zelf 

Reputatie 1

Na een nieuwe koppeling werkt het weer!

@HeidiE 

nee lukt ook niet staat dat mijn abonnement inactief is

 

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

kan je via MyProximus de procedure voor login/verbinding eens opnieuw overlopen ? 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

ik heb zelf hetzelfde aan de hand gehad, de procedure opnieuw gevolgd en dan is het wel gelukt…

Hou je ons op de hoogte ?

Groeten

Tina

@tina.b 

lukt nog steeds niet 

er staat inactieve abonnementen

hln digitaal Proximus combi

en met dat nummer doe ik abonnement koppelen dan komt er op abonnement gekoppeld,

maar blijft op inactief staan en kan niks lezen... 

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

beste,

jammer dat het nog niet gelukt is…

er is een dossier 45942801, ik zoek iemand om dit op te lossen

groeten

Tina

Hallo. Ook ik heb een probleem met my e-press. Wanneer ik tracht te activeren krijg ik de melding "er ging iets mis...". Ik heb HLN reeds gecontacteerd en kreeg volgend antwoord:

 

Bedankt voor je bericht.

 

Bij nazicht van je gegevens vinden wij geen digitaal abonnement terug bij Het Laatste Nieuws via Proximus. De kans is zeer groot dat dit door Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).


Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:

1. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent.

2. U dient te vermelden aan Proximus dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen. Vraag verder ook achter je GID code.

3. Activeer uw profiel zelf terug via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Hierbij de stappen om het digitaal abonnement via Proximus te activeren:

- Via de link hln.be/proximus komt u op de juiste pagina.

- Iets naar beneden aan de linkerkant staat er : Hoe kan je deze aanbieding activeren?

- Druk op de purpere button met MyProximus login

- Je komt dan op de volgende pagina.

Je hebt al login gegevens voor Het Laatste Nieuws vul dus gewoon je emailadres en wachtwoord in en druk op de purpere button met sign in.

 


3. Indien de activatie niet lukt, vragen wij je om de GID code door te sturen naar ons, zo vinden wij de aanvraag terug.

Onze excuses voor het ongemak.
Wij horen graag snel terug van u!

 

 

Via deze link, werkt het lezen van HLN+ terug
 https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Bedankt

beste,

Het lukt niet om in te loggen bij Pickx en my epress. We hebben het pakket Flex S.

Al telefonische ondersteuning gehad en video chat , niet opgelost. My proximus werd gereset.

Kunnen deze apps gekoppeld worden in my proximus? Ze staan er wel, maar werken niet.

De bedoeling is om de app te openen op gsm en dan te chromecasten naar televisie. Bij afsluiten van het contract is meegegeven dat dit kon.

We worden er moe van...

groeten.

Pablo

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen ? 

alvast bedankt dat dit jou is gelukt en zoveel anderen niet!!!!

enkel mijn e-press werkt nog niet

Reputatie 7
Badge +3

@PabloNuyttens Zie info link e-press: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html  Groetjes,Joel

Ik heb e press in mijn fiberpack en is gelinkt aan hln. Als ik mij inlog met mijn hĺn account dan staat er nog altijd plustekens en kan ik die artikels  iet lezen.

Kan er iemand mij helpen 

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de proximus forummedewerkers er direct mee aan de slag kunnen, waarschijnlijk pas maandag reactie aangezien ze in het weekend niet langskomen.

Reageer