Vraag

e-mail adres verwijderd

  • 22 November 2021
  • 17 reacties
  • 432 Bekeken

Hallo,

In MyProximus zag ik hetzelfde e-mailadres dat ik heb ook staan onder de aliassen en verwijderde dit… leek dus fout. ‘k Dacht dan dus dat adres opnieuw aan te maken bij de aliassen maar… kan precies niet meer kiezen voor skynet.be

Hoe kan ik dit oplossen aub want ik kan nu dus geen e-mails meer verzenden/ontvangen onder dit skynet.be account.

Met dank.


17 reacties

Nog efkes toevoegen dat ik me wel nog kan aanmelden onder faxxxxxx@skynet.be maar niet meer onder m’n naam.

Reputatie 4
Badge +1

Ik dacht dat onlangs hier nog iemand hetzelfde probleem had en die vraag heeft gesteld maar ik vind het niet meer terug. Is het ondertussen in orde gekomen Wilfried51? Ben er ook benieuwd naar hoe dat kan opgelost worden.

Hallo Patrick48,

Ik wacht op antwoord voor dit foutje door mij.

 

@Wilfried51 wat Patrick48 bedoelt staat hier → email skynet gewist | Proximus Forum

Dank voor je antwoord. Ik kan dus dat skynet.be adres niet terug krijgen bij MyProximus...

Dat is iets dat ik moet overlaten aan Proximus Forummedewerker, hopelijk nemen ze morgen hier de draad op om u duidelijk te maken wat nog mogelijk is.

 

Oké, bedankt Martin en hopelijk kan ik dat skynet.be account wel terug krijgen.

Reputatie 5
Badge +2

@Wilfried51 Zou je eens kunnen kijken of je mailadres nu terug kan aanmaken. Onder de mailbox MC******** heb ik de mogelijkheid toegevoegd om @skynet.be te gebruiken.

Sorry, hoor ‘k weet niet welke mailbox dit is, heb er 1 onder m’n naam maar die MC********  en bij die onder m’n naam is maar 1 optie nl proximus.be

Als u die voor ons kan toevoegen, ik geef u de gegevens dan wel.

Dank alvast.

@Wilfried51 verwar je niet de mailbox naam (die zelf niet kunt aanmaken) met alias naam die je zelf kunt maken? want @Michael V  zegt “onder de Mailbox” 
waaronder je dan in principe een alias naam moet kunnen aanmaken.

Dit is de mailbox waarover het gaat Martin. Ik heb 2 keuzes, maar geen skynet.be

 

Ok Wilfried, Inderdaad je mailbox zelf heeft als naam fa………..@skynet.be en niet MC…………. zoals ik dacht dat @Michael V bedoelde. We zullen moeten afwachten op een verder reactie van @Michael V of een andere Proximus forummedewerker als ze hier teug langskomen morgen.

Oké, ja afwachten dus. Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +5

@Wilfried51 Wil je in je forumprofiel noteren welke alias je wenst op je mailbox? Dan kijk ik het even na.

Hallo DaisyS,

‘k heb de 2 per ongeluk verwijderde aliassen genoteerd in m’n profiel onder ticket privé.

Mvg.

Hallo,

Probleem intussen opgelost door een medewerker en bedankt hiervoor.

Reputatie 4
Badge +2

Ik stel zopas vast dat mijn emailadres ***@proximus.be verwijderd is, kan dus niet meer inloggen op webmail, outlook of mailapp op GSM.

Heb contact gehad via 080022800 met Proximus waar gevraagd werd om het opnieuw aan te maken via My Proximus, dit werkt niet alhoewel er plaats is voor 5 aliassen.

Wanneer gaan de problemen mat email opgelost zijn ???

Dit krijg ik nu te zien in My Proximus als ik op Proximus Mail klik bi Andere Producten.

Reageer