Beantwoord

Detail mijn verbruik in Myproximus werkt niet

  • 31 May 2021
  • 6 reacties
  • 562 Bekeken

Het detail van mijn verbruik is niet beschikbaar en krijg dit op het scherm. Via Proximus chat zeggen ze dat ik beheerder moet zijn, maar dit ben ik, dus daar ligt het probleem niet. 
Iemand die weet wat het probleem kan zijn?

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 31 May 2021, 11:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@evyr1984 Details van het reeds gefactureerd verbruik kan je raadplegen via Mijn facturen | Proximus en dan in het overzicht klikken op het Excel icoontje van de betrokken factuur.

Het is tijdelijk niet mogelijk om de details van het verbruik van de lopende maand te raadplegen. Hier wordt volop aan gewerkt. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Je verbruik in detail | Proximus

Groetjes,
Antonella

Bedankt. Ik was inderdaad op zoek naar het verbruik van de lopende maand.

Enig idee of dit lang zal duren wanneer dit terug beschikbaar is?

 

Reputatie 7
Badge +3

@evyr1984  Helaas hebben we hier momenteel geen enkel vooruitzicht op. Groetjes, Antonella

Vandaag midden oktober 2021 : wanneer zal het mogelijk zijn, a.u.b. de gespreksdetail te bekijken van de lopende maand ? Dank U bij voorbaat

Reputatie 7
Badge +1

Heb net mijn factuur via MyProximus online betaald. Is van mijn bankrekening afgeschreven maar in MyProximus staat nog steeds dat ik moet betalen. Zal wel een fout inzitten zeker. Zal morgen indien nog steeds hetzelfde wel contact met PX opnemen 🤔

Reputatie 7
Badge +3

@XYZ0001 Pas na afloop van de maand, als de factuur opgesteld is, kan je zien naar wie en wanneerNieuw venster je gebeld, ge-sms't hebt en wanneer je hoeveel data verbruikt hebt. Pas dan zijn de kosten definitief. Je verbruik van de lopende maand | Proximus

@Antoon1 Voor jou was ondertussen alles in orde. 

Groetjes,
Antonella

Reageer