Betreft: René Jorissen - Klantnummer 1359614 - Televisie nummer 011 43 46 80
Beste,
Wij zijn klant van 4 juli 2020. Twee maanden later in september waren de lampjes van de decoder stuk. Jullie diensten vroegen toen: “werkt de decoder nog”? Ik heb ja geantwoord. Op deze ja zei men mij:” dan kan je decoder nog gebruiken. Nu 2 mei 2021 hebben we géén televisie meer omdat de decoder niet meer werkt. Mijn vraag is om de decoder snel om te ruilen, zodat we televisie kunnen kijken. Hou er rekening mee dat ik gedurende de periode dat de decoder stuk is (2 mei) tot deze vervangen is, géén abonnement kosten voor televisie zal betalen.
Ook heb ik reeds telefonisch jullie diensten opgebeld. Na veel schakelen kreeg ik een dame aan de lijn die zei dat dit niet voor haar was. Plots heeft zei, zonder iets, de telefoon opgelegd, en ja dat stond ik!!!
Sins 4 juli 2020 reeds veel problemen gehad met Proximus.
Help mij nu zo snel mogelijk aub.
Vriendelijke groeten René