Skip to main content

Ik ben aangelogd bij Proximus.

Daarna surf ik naar http://proximus.be/myinternet 

Ik zie enkel lege velden/labels.

Onmogelijk dus om iets te wijzigen.

Graag een oplossing.

Dank u.
 

als je naar http://myproximus.be gaat werkt het dan niet en ook niet als je met de myproximus app probeert.

NB: iemand van PX zelf komt pas morgen terug langs hier.


Wat ook vreemd is: onder “mijn produkten” staat:

 

Oh … no product found. We do our best to solve it.

 

Nochtans gaat het abonnementsgeld elke maand vlot van de rekening.

 


@Mireille37 Door de Proximus forummedewerkers wordt er ook aangeraden dat je best hiervoor kunt de ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je gsm-toestel belandt je in het menu waar een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing.


@Mireille37 

klopt wat Martin zegt… gebruik de shakerfunctie...

Ben je zeker dat je het juiste klantennr gebruikt? 

Verder zie ik ook(via je mailadres van forum) dat je MyProximus account niet bevestigd is: heb je geen mail gehad bij eerste aanmaak account om je login te bevestigen?

Kan je je forum-profiel ook verder aanvullen?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten,

Tina

 

 

 


Reageer