Skip to main content

Onmogelijk om de Cloud die bij mijn Pack hoort te gebruiken Ik heb de cloud app op de smartphone en  heb een account op de laptop.

Altijd krijg ik een error boodschap. Dus na x aantal jaar een gratis cloud te hebben in mijn pack heb ik hier nog nooit gebruik kunnen van maken.

Contact gezocht via mail, telefoon, klacht, hulpvraag.. …. Na een half uur op en af in de wacht te staan verdwijnt dat altijd het contact ineens aan de andere kant…..

Ergernis bouwt zich dus op. Misschien vind ik hier iemand  die meer weet….

Op de smartphone krijg ik error 1008. Op de laptop kan er gewoon geen contact gemaakt worden…..

Ik heb net hetzelfde bij inloggen op Cloud error 1088, had vanmorgen iemand van Proximus aan de lijn, die ging mij mail sturen, niets ontvangen en werkt nog steeds niet


@Marc Degrave Voor vragen rond de cloud kan je best via onze contactpagina contact opnemen. De collega’s die hier dagelijks mee bezig zijn zullen dan op je vraag antwoorden.


@Marc Degrave DaisyS bedoelt via deze weg hier → Een e-mail? Zeker! Over welk nummer gaat het? | Proximus


Reageer