Vraag

Cloud foutmelding 2055


Gelieve hier iets aan te doen?

Kan mij gewoon niet inloggen zonder foutcode

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, je mag me via deze link je my proximus gebruikersnaam eens doorsturen waarmee je inlogt op de cloud. groeten Geert
Reputatie 7
Badge +3
Krijg je de foutmelding ook als je inlogt via www.proximuscloud.be?

Beste, 

 

Ervaar net hetzelfde probleem als beschreven hierboven. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Via de website of via de app?

Allebei…

Reputatie 7
Badge +4

Heeft dit ooit al gewerkt?

Reputatie 7
Badge +4

Heb je account even volledig weggedaan en terug toegevoegd. Kan je dit nu nog even proberen?

Nu krijg ik een nieuwe foutcode 1008.

Reputatie 7
Badge +4

Ok, kan je nu nog even proberen? Sluit even alles af en start even volledig opnieuw.

Zelfde probleem. Foutcode 2055

Reputatie 7
Badge +4

@Seba1979 Heb je reeds je cloud account aangemaakt via myproximus ? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

Top

Nu flikkert het inlogscherm non stop en kan ik niet inloggen. Dit op laptop. Op gsm geslaagd.

is een gekend probleem en soms lukt het door rechts te klikken op de menu , proximus is er mee bezig 

Reageer