Vraag

Cloud foutmelding 2055

  • 13 April 2018
  • 17 reacties
  • 1117 Bekeken

Gelieve hier iets aan te doen?

Kan mij gewoon niet inloggen zonder foutcode

17 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, je mag me via deze link je my proximus gebruikersnaam eens doorsturen waarmee je inlogt op de cloud. groeten Geert
Reputatie 7
Badge +3
Krijg je de foutmelding ook als je inlogt via www.proximuscloud.be?

Beste, 

 

Ervaar net hetzelfde probleem als beschreven hierboven. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Via de website of via de app?

Allebei…

Reputatie 7
Badge +4

Heeft dit ooit al gewerkt?

Reputatie 7
Badge +4

Heb je account even volledig weggedaan en terug toegevoegd. Kan je dit nu nog even proberen?

Nu krijg ik een nieuwe foutcode 1008.

Reputatie 7
Badge +4

Ok, kan je nu nog even proberen? Sluit even alles af en start even volledig opnieuw.

Zelfde probleem. Foutcode 2055

Reputatie 7
Badge +4

@Seba1979 Heb je reeds je cloud account aangemaakt via myproximus ? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

Top

Nu flikkert het inlogscherm non stop en kan ik niet inloggen. Dit op laptop. Op gsm geslaagd.

is een gekend probleem en soms lukt het door rechts te klikken op de menu , proximus is er mee bezig 

Na blijven kloten en zonder een oplossing van de helpdesk, heb ik voor de zot eens een andere browser > brave op pc gezet.

En ja hoor kom er gewoon op.

als je problemen ondervindt kun je ook altijd proberen van met je browser in privé mode te zetten met de volgende toetscombinatie → CTRL SHFT N 

neem contact op met de klantendienst als het probleem zich blijft voordoen.

er is een fout opgetreden ( foutmelding: 2055)

wat moet ik doen, groetjes

Reageer