cloud

  • 12 September 2021
  • 10 reacties
  • 94 Bekeken

Ik geraak maar niet op de Proximus cloud.

Gisteren in een proximus winkel geweest , daar kon men mij niet helpen en heeft men een medewerker naar mij laten bellen, deze kon mij niet helpen wegens taalproblemen, zou mij terugbellen, heeft nooit teruggebeld. op mijn vraag heeft een andere medewerker gebeld, deze ging even iets opzoeken terwijl ik aan de lijn moest blijven, na 21 minuten wachten niemand meer gehoord, heeft ook niet meer teruggebeld, ondertussen kan ik nog altijd niet in de cloud, iemand een idee? Be n het beu


10 reacties

TUI: Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier maandag de draad opnemen om verder de cloud instellingen te kunnen natrekke.  

Je geraakt dan waarschijnlijk ook niet op de cloud via http://proximuscloud.be ?

NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Beste. Ik heb het gehad met Proximus, eindeloos doorsturen van het probleem, los het in godsnaam op en laat me dan iets weten. 

Ik zou wel willen maar ben niet van Proximus zelf, ik kan je alleen maar proberen te helpen door zoveel mogelijk info te geven wat  je eventueel kunt doen.
succes.

Ik heb het nu aangepast maar verwacht er niet veel van. 

Is er al enig nieuws over mijn probleem?

Straks komen de Prox forummedewerkers langs, ik zal al duimen voor u.
NB: Ook een beetje afhankelijk van de probleemstelling = technisch / administratief /….

Al enig nieuws?

Hallo, nog nieuws?

Beste, wat moet ik nog  doen vooraleer jullie in gang schieten. Ik heb al eindeloos alle kanalen van Proximus geprobeerd. Vinden jullie dit nog normaal! Schande!

Beste , wat scheelt er eigenlijk bij jullie, is het normaal dat jullie niet meer antwoorden. Is dit de manier dat men klanten behandeld. Ik zal volgende week mijn abonnement opzeggen. Jullie zijn niet 1 klant waard op deze manier

Reageer