Zowel in de MyProximus-app als op de website staat bij de laatste faktuur “betaling in uitvoering” terwijl de faktuur betaald is. Via de telefoon krijg ik ook het bericht dat er geen openstaande fakturen meer zijn en dat alles betaald is. Kan deze storende melding vervangen worden door “Betaald”?
Als je ze onlangs betaald heb kan dit dat deze melding nog niet doorgestroomd is,
maar PX medewerkers kunnen dit morgen altijd eens natrekken.
Door een aanpassing in MyProximus duurt het nu 24 uur alvorens je betaling als : BETAALD wordt gemeld. Bij betaling via de betaalfunctie in de App.
Dit kreeg ik als antwoord van het My Proximus team vorige maand toen ik dit melde.
Bedankt voor je feedback.
Deze betaling werd alvast goed ontvangen.Het heeft echter enige tijd nodig voordat dit is
doorgestroomd naar onze app.
Met vriendelijke groeten,
MyProximus team
Heeft inderdaad een tijdje geduurd voor het op “betaald” stond. Probleem opgelost maar wel vervelend als men plotseling dingen gaat veranderen in een app.
Heeft inderdaad een tijdje geduurd voor het op “betaald” stond. Probleem opgelost maar wel vervelend als men plotseling dingen gaat veranderen in een app.
Hangt inderdaad af via welke bank je betaalt, gebeurt ook direct via Belfius Mobile die ik hiervoor gebruik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.