Vraag

"Betaling in uitvoering" maar factuur is betaald.

  • 12 September 2023
  • 5 reacties
  • 224 Bekeken

Zowel in de MyProximus-app als op de website staat bij de laatste faktuur “betaling in uitvoering” terwijl de faktuur betaald is. Via de telefoon krijg ik ook het bericht dat er geen openstaande fakturen meer zijn en dat alles betaald is. Kan deze storende melding vervangen worden door “Betaald”?


5 reacties

Als je ze onlangs betaald heb kan dit dat deze melding nog niet doorgestroomd is,

maar PX medewerkers kunnen dit morgen altijd eens natrekken.

Reputatie 7
Badge +3

@EDR1977 

Door een aanpassing in MyProximus duurt het nu 24 uur alvorens je betaling als : BETAALD wordt gemeld. Bij betaling via de betaalfunctie in de App.

 

Dit kreeg ik als antwoord van het My Proximus team vorige maand toen ik dit melde.

Bedankt voor je feedback.
Deze betaling werd alvast goed ontvangen.

Het heeft echter enige tijd nodig voordat dit is
doorgestroomd naar onze app.
Met vriendelijke groeten,
MyProximus team

 

Heeft inderdaad een tijdje geduurd voor het op “betaald” stond. Probleem opgelost maar wel vervelend als men plotseling dingen gaat veranderen in een app.

Reputatie 7
Badge +1

Heeft inderdaad een tijdje geduurd voor het op “betaald” stond. Probleem opgelost maar wel vervelend als men plotseling dingen gaat veranderen in een app.

@EDR1977 Heb dit probleem ook gehad. Als ik betaal via KBC Mobile, direct goed. Via KBC Touch hetzelfde als jij hebt voorgehad. Nu altijd via KBC Mobile en geen probleem meer. Wordt gelijk via bank en app afgewerkt 👍

@Antoon1 
Hangt inderdaad af via welke bank je betaalt, gebeurt ook direct via Belfius Mobile die ik hiervoor gebruik.

Reageer