Skip to main content
Vraag

Betaalde Proximus facturen worden getoond op Myscarlet.be i.p.v. de betaalde Scarlet facturen.

Geachte,
Om historische redenen ben ik zowel klant bij Proximus (sinds altijd) als Scarlet (minstens 25+ jaar). Sinds de overstap van Scarlet eind januari 2025 naar het nieuwe gemeenschappelijke technisch platform heb ik vastgesteld dat bij het raadplegen van "betaalde aanrekeningen" bij Scarlet verkeerdelijk de facturen van Proximus worden getoond i.pv. deze van Scarlet.

Als ik bij Proximus.be dezelfde raadpleeg doe krijg wel de correcte informatie te zien, nl. de Proximus Facturen.  

Samengevat: de "betaalde aanrekeningen" van Proximus worden a.h.w. ook naar Scarlet doorgestuurd waardoor de Scarlet facturen en bijgevolg de historiek niet meer raadpleegbaar zijn geworden (*). Ik heb zowel Proximus als Scarlet gecontacteerd, maar deze verwijzen naar elkaar.  

Alhoewel de facturatie en betalingen correct verlopen had ik graag een oplossing gewenst voor deze bizarre anomalie die te wijten is aan de migratie van Scarlet naar het gemeenschappelijke Proximus-Scarlet platform (wat prima is).

Bedankt.

(*) Raadplegen op internet-PC of met Smart phone leveren dezelfde anomalie op. 

2 reacties

Martin
  • 33468 reacties
  • 4 maart 2025

@ACO43 

TIP: Noteer best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden die zou kunnen belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2175 reacties
  • 5 maart 2025

@ACO43 Kan u uw klantgegevens(klantnummer Scarlet-Proximus, emailadres, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Bij Tickets kan u ook info toevoegen.Dan laten we het verder voor u nakijken.Groetjes,Joel.

Reageer