Vraag

Ben ik in mijn dossier contactpersoon? Of toch niet?

  • 1 December 2023
  • 13 reacties
  • 171 Bekeken

De mails die we ontvangen van Proximus (Enjoy, Pickx, ...) komen toe op het Skynet adres van mijn echtgenote (Maria.****@skynet.be). Sinds wanneer? Geen idee. Ik ben wel zeker dat vroeger het wel op mijn mailadres (Patrick.***@skynet.be) gebeurde.
Nochtans zie ik in “My account” dat dit mailadres niet meer gebruikt zal worden om te communiceren

Ik heb op dit scherm al meerdere keren op de ja, laten we het vereenvoudigen knop gedrukt en toch blijft Proximus volhouden en stuurt alles naar het verkeerde adres🙄
Verkeerd in de zin dat we toch vragen dit adres niet te gebruiken en ook omdat we dit adres willen opdoeken wegens teveel spam. (dat vreemd genoeg enkel op haar skynet adres toekomt)

Hoe komt dat?


13 reacties

Ik bedacht dat ik ook nog zou moeten moet opletten op welk mailadres de maandelijkse facturen toekomen. Ik let daar nooit op omdat ik de app gebruik en daarover ook een sms ontvang op mijn nummer, dus overeenkomstig de instellingen. Wanneer ik dan de mail check - 3e keer dat ik de informatie krijg - vliegt de mail met factuur zonder verder kijken in de prullenbak. 😎

Misschien dat de Proximismedewerkers even willen kijken hoe dat nu precies zit met het contactadres?

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie 

ik ben je admin op verschillende plaatsen gaan nakijken, ook verzending aanrekeningen, en overal kom ik jouw mail adres tegen.

indien het nog gebeurt dat info op je vrouw haar mail komt: laat ons weten welke type info het is? Want dan moeten we nog verder gaan zoeken?

groeten

Tina

@tina.b 

Dank je wel om dit even op te volgen 👍

Vanmorgen heb ik nog een mail van Enjoy ontvangen op Maria.*****@skynet.be. (100 Samsung s23 te winnen en1400 tickets....) De bijhorende Sms was wel op mijn gsm-nummer.

Ik laat iets weten als er nog andere PX mails toekomen.

 

En zonetzil van Pickx (van Freddie tot Gaga...) Op mailadres Maria.***@skynet.be.

Tot dusver, zie openingspost.  Nu  de factuur mail afwachten.

De factuur is toegekomen op mijn mailadres Patrick.*****@skynet.be.

Het gaat dus blijkbaar enkel over mail van Pickx en Enjoy.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie 

wil je dat we dit ook laten veranderen naar jouw mail?

niks meer op Maria?

groeten

Tina

@tina.b 

Dat lijkt me het meest logische, toch. Het is niet dat ik Maria onderschat of niet waardeer of zo, maar zij is nooit in contact geweest met Proximus. Dat is mijn taak 😊 .

Waarschijnlijk met dat zij zoveel spammail ontvangt dat het me plots opviel.

Ja graag aanpassen dus.

Dank je!

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie

k ga op zoek om dit op te lossen..

Zet je in je profiel het volledige mailadres van Maria aub? Dan kunnen we daar gericht op laten zoeken

Groeten

tina

Profiel aangepast 🙂

@tina.b 

Het is je waarschijnlijk ontgaan (alhoewel ik het hier gemeld heb) dat verjaardagscadeaus vanwege Proximus ook verzonden worden via Enjoy?

Dus bij mijn verjaardag werd een mail gericht aan Maria met de boodschap proficiat met je verjaardag, Patrick 😁

Duidelijk Proximus logica, nietwaar? 😂

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie 

alle info is doorgegeven ad collega’s van Enjoy.

ze gaan verzending info nakijken

Groeten,

Tina

@tina.b

Het is je waarschijnlijk ontgaan (alhoewel ik het hier gemeld heb) dat verjaardagscadeaus vanwege Proximus ook verzonden worden via Enjoy?

Dus bij mijn verjaardag werd een mail gericht aan Maria met de boodschap proficiat met je verjaardag, Patrick 😁

Duidelijk Proximus logica, nietwaar? 😂

@tina.b 


Het bewijs, toegekomen op maria.****@skynet.be 😂🤣  (mail bewaard in Thunderbird)

 

 



 

@tina.b 

Vanavond heb ik (en niet Maria) een mail gekregen van Proximus Pickx!  😎
Prima dus !!
😃
 



Even aantonen dat de vorige mail niet aan mij was gericht
 
 

 

Alsook de mail ter gelegenheid van mijn verjaardag

 

 

Reageer