Ben ik in mijn dossier contactpersoon? Of toch niet?
De mails die we ontvangen van Proximus (Enjoy, Pickx, ...) komen toe op het Skynet adres van mijn echtgenote (Maria.****@skynet.be). Sinds wanneer? Geen idee. Ik ben wel zeker dat vroeger het wel op mijn mailadres (Patrick.***@skynet.be) gebeurde. Nochtans zie ik in “My account” dat dit mailadres niet meer gebruikt zal worden om te communiceren
Ik heb op dit scherm al meerdere keren op de ja, laten we het vereenvoudigen knop gedrukt en toch blijft Proximus volhouden en stuurt alles naar het verkeerde adres Verkeerd in de zin dat we toch vragen dit adres niet te gebruiken en ook omdat we dit adres willen opdoeken wegens teveel spam. (dat vreemd genoeg enkel op haar skynet adres toekomt)
Hoe komt dat?
Bladzijde 1 / 1
@tina.b
Vanavond heb ik (en niet Maria) een mail gekregen van Proximus Pickx! 😎 Prima dus !!
Even aantonen dat de vorige mail niet aan mij was gericht
Alsook de mail ter gelegenheid van mijn verjaardag
@tina.b
Het is je waarschijnlijk ontgaan (alhoewel ik het hier gemeld heb) dat verjaardagscadeaus vanwege Proximus ook verzonden worden via Enjoy?
Dus bij mijn verjaardag werd een mail gericht aan Maria met de boodschap proficiat met je verjaardag, Patrick
Het is je waarschijnlijk ontgaan (alhoewel ik het hier gemeld heb) dat verjaardagscadeaus vanwege Proximus ook verzonden worden via Enjoy?
Dus bij mijn verjaardag werd een mail gericht aan Maria met de boodschap proficiat met je verjaardag, Patrick
Duidelijk Proximus logica, nietwaar?
Profiel aangepast
@Mutlie
k ga op zoek om dit op te lossen..
Zet je in je profiel het volledige mailadres van Maria aub? Dan kunnen we daar gericht op laten zoeken
Groeten
tina
@tina.b
Dat lijkt me het meest logische, toch. Het is niet dat ik Maria onderschat of niet waardeer of zo, maar zij is nooit in contact geweest met Proximus. Dat is mijn taak .
Waarschijnlijk met dat zij zoveel spammail ontvangt dat het me plots opviel.
Ja graag aanpassen dus.
Dank je!
@Mutlie
wil je dat we dit ook laten veranderen naar jouw mail?
niks meer op Maria?
groeten
Tina
De factuur is toegekomen op mijn mailadres Patrick.*****@skynet.be.
Het gaat dus blijkbaar enkel over mail van Pickx en Enjoy.
En zonetzil van Pickx (van Freddie tot Gaga...) Op mailadres Maria.***@skynet.be.
Tot dusver, zie openingspost. Nu de factuur mail afwachten.
@tina.b
Dank je wel om dit even op te volgen
Vanmorgen heb ik nog een mail van Enjoy ontvangen op Maria.*****@skynet.be. (100 Samsung s23 te winnen en1400 tickets....) De bijhorende Sms was wel op mijn gsm-nummer.
Ik laat iets weten als er nog andere PX mails toekomen.
@Mutlie
ik ben je admin op verschillende plaatsen gaan nakijken, ook verzending aanrekeningen, en overal kom ik jouw mail adres tegen.
indien het nog gebeurt dat info op je vrouw haar mail komt: laat ons weten welke type info het is? Want dan moeten we nog verder gaan zoeken?
groeten
Tina
Ik bedacht dat ik ook nog zou moeten moet opletten op welk mailadres de maandelijkse facturen toekomen. Ik let daar nooit op omdat ik de app gebruik en daarover ook een sms ontvang op mijn nummer, dus overeenkomstig de instellingen. Wanneer ik dan de mail check - 3e keer dat ik de informatie krijg - vliegt de mail met factuur zonder verder kijken in de prullenbak.
Misschien dat de Proximismedewerkers even willen kijken hoe dat nu precies zit met het contactadres?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.