Beantwoord

Belgeschiedenis HUIDIGE maand opvragen



Toon eerste bericht

48 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD

vroeger klikten deze pijltjes ook in dat geval (binnen forfait abo) én voor vast én voor mobiel open tot op individueel gesprek

ik zie trouwens dat er blijkbaar terug info is over het  verbruik tot op niveau van de individuele vast internet datasessies (ook binnen forfait)

 

 

 

inderdaad lopend verbruik zelfs met verbruik gaat niet open hem zelf op de rekening van mijn vriend geprobeerd en daar is het zelfde probleem.  Deze gaan niet meer open sinds april.  Ik weet niet wat ze bij proximus geprust hebben dat het niet meer lukt.  Eens kijken hoe het werkte voor 12/4 in hun systeem zou misschien nuttig zijn

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 Zou je een screenshot van je voorbeelden kunnen doorsturen? De privé informatie mag je uiteraard onleesbaar maken. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@Rudy F Ik zie dat uw factuur rond de 2de van iedere maand opgemaakt wordt.
Dus dit zou in de loop van deze week in orde moeten zijn.
Ook kan je dan de factuur via My Proximus raadplegen.
Mvg, Koen

Reputatie 6
Badge +3

Je kan ook op jouw GSM een export maken van alle inkomende en uitgaande oproepen. Voor Android: 

IOS :

Sorry maar bij mij gaan al 3maand de pijltjes niet open 

 

Reputatie 6
Badge +3

Welke browser?

Mobiele website? 

Web versie en mobiele versie werkt ook al maanden niet

firefox edge ook niet

 

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 

en via chrome ? kan je dat eens proberen ? 

ik informeer ondertussen bij MyProximus..

groeten,

Tina

probeer ook eens om met een bepaalde browser in privé te surfen als het dan lukt

In Private browser venster openen:
  CTRL+Shift+N Of ook CTRL+Shift+P 
afhankelijk welke browse je gebruikt

Bij is het nog steeds niet opgelost.  @AntonellaD  is het bij jou opgelost ?

Reputatie 6
Badge +3

Welke beveiligingssoftware en webbrowser add-on’s heb je geïnstalleerd?  Hier kan je zien hoe dat je de geïnstalleerd add-ons kan weergeven in firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/add-ons-vinden-installeren-functies-fx-toevoegen#w_uw-geagnstalleerde-add-ons-weergeven-en-beheren Post dan een schermafbeelding zodat iemand anders of ik kan kijken of er geen add-on roet in het eten strooit.

als het met geen enkele browse werkt (ook niet via smartphone )zou je het al eerder richting → Prox moeten denken!

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 

zie je je producten in myproximus ?

als ik voor mezelf kijk onder de tab “mijn verbruik” zie ik mijn pack met alle nummers en voor de periode “Geldig van 01/07/2020 tot 31/07/2020” kan ik alles vrij gedetailleerd nakijken.

we zijn nog maar het begin van de maand, dus veel is er nog niet te zien… 

tot hoe ver kan jij gaan in myproximus ?

groeten,

tina 

@AntonellaD  

We zijn 2 weken verder en nog steeds geen antwoord.  Ik moet zeggen dat dit al 4 maanden duurt.  Ik snap niet dat ze deze functie niet terug kunnen in orde brengen.  Blijft heel vervelend.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rudy F , ik kan je een ‘factuur op aanvraag’ opmaken als je dat goed vindt? Dan wijkt deze enkel een beetje af van de gewoonlijke periode. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71  Dit onderzoek is nog steeds lopende. Ik vraag om een update. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +3

Je hebt inderdaad gelijk Martin maar in een mobiele browser kan je ook add-ons installeren dat is het geval voor Mozilla Firefox. Dus nog een piste maar het kan inderdaad ook bij Proximus liggen. 

@ antonella D kan het nummer niet weg doen maar kijk zelf even

 

 

Dat vermoed ik inderdaad ook.

Hopelijk kan deze het probleem vinden.  Is al 3 maand dat ik dit vraag.

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71  Ik had begin september nog eens een update gevraagd, maar heb er nog geen antwoord op ontvangen. Ik heb nu een reminder gestuurd. Groetjes, Antonella

Reageer