Beantwoord

Belgeschiedenis HUIDIGE maand opvragen


Ik heb mijn belgeschiedenis nodig om mij te kunnen verdedigen in een juridische kwestie in kortgeding.

Zowel mijn mobiel als mijn vast telefoonnr, van de HUIDIGE, LOPENDE maand.

Het is erg eenvoudig om die van de vorige maand op te vragen op het ogenblik dat er een factuur is.

Je vraagt gewoon naar details van de meest recente factuur en dan krijg je alle data van de VOORBIJE maand, (in casu MEI)in *.CSV formaat.

Ik ben daar dus niks mee want ik heb mijn belgeschiedenis nodig vanaf 1 juni t/m 20 juni 2020. Dat  is namelijk de periode waarin ik enkele telefoons héb gedaan, waarvan ik voor dat kortgeding MOET weten én bewijzen op welke datum én uur ik die bewuste telefoons naar een viertal nummers heb gedaan.  Helemaal niks illegaals, open en bloot, en privacygebonden zijn ze evenmin.

Kan ik daarvoor proximus bellen of ze mij mogelijks die data, in csv of xls formaat maakt niks uit, kunnen doormailen. 

icon

Beste antwoord door HeidiE 29 June 2020, 11:27

Bekijk origineel

48 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Heb even verder geklikt en gekeken en inderdaad bij het openvouwen van de pijltjes geen details te zien, zowel bij mij als bij mijn mama. Heb even een process specialist van MyProximus aangesproken. Zodra ik antwoord heb, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella

te laat ik had alle privé gegevens reeds gekopieerd :wink::slight_smile:

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD thanks

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 Ik heb nog geen concrete feedback ontvangen, maar het onderzoek is nog lopende. Groetjes, Antonella

Ter info: Iemand van Proximus komt hier pas maandag terug langs op het Forum om je hierbij verder te helpen.

Je zou mss al eens kunnen bellen vandaag naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800  of anders gewoon wachten tot maandag.

Reputatie 6
Badge +3

Voor de vaste lijn kan je dit opvragen in myproximus.be 

Let wel niet in de app maar op de website. 

 

Voor gsmnummer lukt het bij mij niet, daar wordt enkel het totale bedrag getoond.

 

Reputatie 6
Badge +3

Je kan ook op jouw GSM een export maken van alle inkomende en uitgaande oproepen. Door in google in te typen how to export call history android en how to export call history ios. Dan heb je ook bewijsmateriaal.

 

Zal afwachten worden op feedback van de process specialist van MyProximus 

Vroeger on je je lopend verbruik raadplegen sinds april lukt dit niet meer. Vraag mij af wanneer dit terug in orde komt

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 

Geduld is een schone deugd..; sorry, maar Antonella verzekert ons nogmaals dat IT er mee bezig is, maar ze zijn er nog niet uit.

Informatica is hoe langer hoe gecompliceerder.

Als ze echt nieuws krijgt, gaat ze dat hier onmiddellijk posten ! 

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

@ringoet71

 indien u in de toekomst een printscreen invoegt best via gratis voorhanden windows paint-applicatie privé-info eerst uitwissen

nu is het te laat u kunt een bericht enkel zelf binnen het uur nog aanpassen

&

ik heb een gelijkaardig resultaat blijft het antwoord “geen detail zolang het onder forfait valt” waar eerder reeds gesteld werd dat dit “destijds” niet zo was (detail per individueel gesprek met v en omgekeerde v opvraagbaar naar welk nr, wanneer en hoelang)

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 dank je wel voor het voorbeeld, ik heb deze voor jouw privacy wel terug verwijderd. Deze heb ik gebruikt om als voorbeeld door te sturen naar de process specialist.

Zodra ik een update heb, hou ik jullie op de hoogte.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

goedemiddag,

@ringoet71 

ik vraag het na bij Antonella

groetjes

Tina

@Martin  hopelijk ga er geen misbruik van maken.

@AntonellaD   Al nieuws ???

Reputatie 7
Badge +3

Heb even getest voor mezelf. In MyProximus, webversie, via Edge, kan ik het lopend verbruik van mijn gsm in detail raadplegen. Mijn vaste lijn heb ik dez maand nog niet gebruikt. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD 

Tenzij vergissing mijnentwege was het vroeger mogelijk om in MyProximus het lopende verbruik te zien tot op niveau van het individueel gebelde nummer, elke aparte datasessie; enz.

Dit is althans ook bij mij zeker reeds enige tijd meer mogelijk (de pijltjes v en omgekeerde v werken wel nog maar gaan bv. niet verder dan incl. mobiel nat & in EU)

Hopelijk gaan ze snel kunnen oplossen.

Reputatie 7
Badge +3

Als je een abonnement hebt om onbeperkt te bellen of te sms’en, worden het aantal belminuten en sms’en niet bijgehouden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_details/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/je-verbruik-raadplegen.html

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD 

inderdaad maar het punt is dat de info m.b.t. wanneer, naar wie en voor hoelang niet meer terug te vinden is (wel  er is in het totaal voor x minuten gebeld en y datavolume verbruikt)

 

@AntonellaD 

Hoe ver staat het momenteel.  Nog steeds geen lopend verbruik mogelijk ?

Reputatie 7
Badge +3

Voor de vaste lijn is het alvast wel terug mogelijk om de details van het lopend verbruik te raadplegen. Op gebied van mobiele telefonie wordt er nog verder onderzoek gedaan. Groetjes, Antonella

Dag @Rudy F , ik kan je een ‘factuur op aanvraag’ opmaken als je dat goed vindt? Dan wijkt deze enkel een beetje af van de gewoonlijke periode. Groetjes, Heidi

Uiteraard zou ik dat goed vinden. Heel goed zelfs als de periode 1-15 juni er bij zou zitten.

Gisterenochtend werd ik gebeld. En die zei dat het voor een gewone burger onmogelijk is. Die moet gewoon wachten op de volgende factuur in juli

Als het via een gerechtelijk bevel, dan kan het wel. Ik moet in kortgeding dus vragen aan een rechter om mijn data op te vragen? En dan? Eerst snuffelen natuurlijk door politie.

Wat een democratie. 

Wij krijgen het niet maar politie en rechter gewoon wel. 

Fraai hoor, de Belgische en Europese politiestaat! 

Reputatie 7
Badge +3

De voorbeelden dat ik heb doorgestuurd naar de process specialist van MyProximus waren beide met een lopend verbruik van €0. Om deze reden zouden de pijltjes niet verder open klikken om de details te kunnen bekijken.

Zijn er voorbeelden waarbij er wel een lopend verbruik is met een aanrekening waarbij de pijltjes ook niet open klikken? Zou hiervan een printscreen doorgestuurd kunnen worden?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 

nog steeds niet mogelijk om lopend verbruik gsm te raadplegen.  Heb je al een zicht wanneer dit wel weer mogelijk zal zijn.  We zijn tenslotte 5 maand verder ? 

 

Reageer