Skip to main content
Vraag

Beheerder worden in myproximus


Beste,

Na al enkele dagen en gesprekken met de support kom ik hier eens verhaal halen. 

Ik probeer mijn producten toe te voegen aan myproximus, hiervoor moet ik beheerder zijn van het account. Ik  doorloop hiervoor alle stappen via, ‘toegang toevoegen’ onder mijn account. Ik krijg een succesvolle melding maar als ik dan ga kijken naar mijn account zie ik nog steeds gewoon ‘gebruiker’. Wat is de reden dat mijn aanvraag tot beheerder niet doorkomt tot mijn account? 

Ik heb ook al geprobeerd via een ander account om beheerder te worden met een andere email adres maar dan krijg ik steeds een foutmelding.


Hopelijk hier meer informatie want via de support geen antwoord gekregen. Heb ook al een bug gelogd in de applicatie om dat het ook via de app op de smartphone niet wil lukken.

Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 34252 reacties
  • 29 mei 2025

Is het de methode die je gevolgd hebt zoals aangegeven →hier “Ik wil beheerder worden” dat niet lukt.

Heb je mss een gsm nummer dat onder je weknemer staat!

PS: Ik weet niet zeker of de PX moderator morgen hier terug langskomen tgv een verlengd weekend (in het weekend komen ze sowieso niet langs op het forum).
Maar noteer in ieder geval in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 30 mei 2025

@Wamwam Heeft u de nodige stappen al doorlopen via de link van ​@Martin . Welke producten wenst u toe te voegen.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 30 mei 2025

@Joel M ​@Martin 

Inderdaad de stappen doorlopen via deze link zonder resultaat. Heb geen gsm-nummer dat onder mijn werk staat voor een dit account.

Ik zou graag mijn internet pack kunnen toevoegen.

Bugnummer is 34242 in de applicatie daar heb ik extra screenshots.

Heb ook extra informatie toegevoegd aan mijn profiel.

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 30 mei 2025

@Wamwam Ik heb dossier 56776047 aangemaakt en doorgestuurd naar de dienst van MyProximus.Zij gaan het verder nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel.