Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem voor als in dit topic wordt vermeld:
Ik zou het erg waarderen als dit nog kan opgelost worden! (1x bon ICI Paris XL en 1x H&M)
Mvg,
Mats
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem voor als in dit topic wordt vermeld:
Ik zou het erg waarderen als dit nog kan opgelost worden! (1x bon ICI Paris XL en 1x H&M)
Mvg,
Mats
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Ik heb dit inderdaad al gedaan!
hier vind je meer info over het vroegere Play en Gold en het nieuwe enjoy!
groeten
Tina
hier vind je meer info over het vroegere Play en Gold en het nieuwe enjoy!
groeten
Tina
In de “Enjoy history” staan mijn waardebonnen ook niet. Kan u het toch nog eens nakijken?
Mvg
Dag
Dag
Hallo,
Ik heb enkel een prepaidkaart. Voor zover ik vernomen heb, heb ik dan geen klantennummer?
Mvg
Mats
ik heb je vraag met vermelding van je gsm nr doorgestuurd naar de betrokken dienst
Hopelijk snel reactie.
groetjes
Tina
ik heb je vraag met vermelding van je gsm nr doorgestuurd naar de betrokken dienst
Hopelijk snel reactie.
groetjes
Tina
Ik heb hier nog steeds geen vervolg van mogen ontvangen.
Mvg
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.