Vraag

Barcode play and gold niet zichtbaar meer (zelfde probleem)

  • 12 March 2023
  • 9 reacties
  • 90 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem voor als in dit topic wordt vermeld: 

Ik zou het erg waarderen als dit nog kan opgelost worden! (1x bon ICI Paris XL en 1x H&M)

 

Mvg,

 

Mats


9 reacties

@MatsR 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

@MatsR

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

Ik heb dit inderdaad al gedaan!

 

Reputatie 7
Badge +3

@MatsR 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_play_and_gold_stop/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/stopzetting-van-play-and-gold.html

hier vind je meer info over het vroegere Play en Gold en het nieuwe enjoy!

groeten

Tina

In de “Enjoy history” staan mijn waardebonnen ook niet. Kan u het toch nog eens nakijken?

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MatsR kun je je klantnummer toevoegen in het profiel hier? Groetjes, Heidi

Dag @MatsR kun je je klantnummer toevoegen in het profiel hier? Groetjes, Heidi

Hallo,

Ik heb enkel een prepaidkaart. Voor zover ik vernomen heb, heb ik dan geen klantennummer?

Mvg

Mats

Reputatie 7
Badge +3

@MatsR 

ik heb je vraag met vermelding van je gsm nr doorgestuurd naar de betrokken dienst

Hopelijk snel reactie.

groetjes

Tina

 

@MatsR

ik heb je vraag met vermelding van je gsm nr doorgestuurd naar de betrokken dienst

Hopelijk snel reactie.

groetjes

Tina

 

Ik heb hier nog steeds geen vervolg van mogen ontvangen.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Hey @MatsR zie privébericht! 😀

Reageer