Skip to main content
Vraag

Barcode play and gold niet zichtbaar meer (zelfde probleem)


  • Apprentice
  • 4 reacties

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem voor als in dit topic wordt vermeld: 

Ik zou het erg waarderen als dit nog kan opgelost worden! (1x bon ICI Paris XL en 1x H&M)

 

Mvg,

 

Mats

This topic has been closed for comments

9 reacties

Martin
  • 33549 reacties
  • 12 maart 2023

@MatsR 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 maart 2023

 

Martin schreef:

@MatsR

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

Ik heb dit inderdaad al gedaan!

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 20 maart 2023

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 20 maart 2023
tina.b schreef:

In de “Enjoy history” staan mijn waardebonnen ook niet. Kan u het toch nog eens nakijken?

Mvg


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 21 maart 2023

Dag @MatsR kun je je klantnummer toevoegen in het profiel hier? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 maart 2023
HeidiE schreef:

Dag @MatsR kun je je klantnummer toevoegen in het profiel hier? Groetjes, Heidi

Hallo,

Ik heb enkel een prepaidkaart. Voor zover ik vernomen heb, heb ik dan geen klantennummer?

Mvg

Mats


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 22 maart 2023

@MatsR 

ik heb je vraag met vermelding van je gsm nr doorgestuurd naar de betrokken dienst

Hopelijk snel reactie.

groetjes

Tina

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 april 2023
tina.b schreef:

@MatsR

ik heb je vraag met vermelding van je gsm nr doorgestuurd naar de betrokken dienst

Hopelijk snel reactie.

groetjes

Tina

 

Ik heb hier nog steeds geen vervolg van mogen ontvangen.

 

Mvg


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 11 april 2023

Hey @MatsR zie privébericht! 😀