Vraag

App op smartphone werkt niet naar behoren


Sinds een paar weken werkt de App niet zoals het hoort. Ik kan het verbruik hierop van al onze abonnementen niet bekijken. Weet iemand hoe dit opgelost geraakt.

dankjewel


18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wat werkt er dan precies niet? Krijg je een error? Heb je de app al even verwijderd en opnieuw geinstalleerd via je mobiel internet (wifi moet uit staan).

De facturatie kan ik sinds eergisteren terug bekijken. Maar het tabblad mijn producten waar je kan zien wat je verbruik is wilt niet laden.

Reputatie 3
Badge

Dit is reeds een gekend probleem dat verschillende mensen ondervinden.
14/05 komt er een nieuwe release van de MyProximus waarin w dit probleem hebben aangepakt.

Hoe dus zeker de app store in de gaten.

De facturatie kan ik sinds eergisteren terug bekijken. Maar het tabblad mijn producten waar je kan zien wat je verbruik is wilt niet laden.

@doeseke en als je via een browser probeert op http://myproximus.be lukt het dan wel ?

Dit is reeds een gekend probleem dat verschillende mensen ondervinden.
14/05 komt er een nieuwe release van de MyProximus waarin w dit probleem hebben aangepakt.

Hoe dus zeker de app store in de gaten.

@Kristof Bogaerts ik veronderstel dat je het alleen over de app versie hebt aangezien het onderwerp van deze post over “app op smartphone” gaat ?

Reputatie 5

Die app die werkt al weken niet. Vanaf de laatste update kan je er niet meer mee doen. Als je de app opnieuw installeert dan werkt het terug. Tot je de volgende keer je verbruik wil bekijken,dan is het weer een constant ladende pagina.

Het gaat inderdaad enkel over de app. Via de browser is er geen probleem. We zullen dan afwachten tot de nieuwe app er is.

Dat zou heel mooi zijn als alle problemen met MyProximus dan voorbij zijn….,

laat ons hopen.

Reputatie 5

Het lijkt opgelost. Ik kan terug mijn verbruik zien en alles laad sneller. Nu nog de problemen met de pickx app oplossen en ik ben terug een tevreden klant.

dan hebben ze toch hun belofte gehouden dat er een gedebugde versie zou uitkomen vanaf 15 mei :thumbsup_tone4:

 Hier lijkt het na herinstallatie nu  ook in orde :thumbsup_tone1:T.t.z., ik kan het verbruik zien.


Alleen, ik krijg bij herhaling een bericht over de nieuwe smart wifi (dat een aantal weken al in orde is gebracht) en de vraag om het te activeren (had ik toch al gedaan?)
Als ik verder ga loop ik vast op een error. daarna werkt het niet meer (ik krijg de boodschap maar “activeren” is “greyed out”). Na heropstart geen verbetering..
‘s Anderendaags kan ik toch weer activeren, maar krijg weer een error (en dan begint alles gewoon van voren af aan (greyed out, weg, terug, error, greyed out, weg, ….)

 

@Mutlie En als je er niet op ingaat, blijft die vraag dan komen, want als je smartwifi (= One SSID) reeds actief staat op je bbox moet je daar in feite niet meer op in gaan.

Ja hoor. Is dat niet vreemd.? Vandaar de fout waarschijnlijk.
Men zou zeggen dat Proximus dat weet (de app dat bekijkt) maar het is een automatisch terugkerend bericht.

@Mutlie ik weet nu niet of het een work arround zou kunnen zijn dat je One SSID eens uitzet op de bbox en dan als je er dan op ingaat om smartwifi te activeren, zou het dan in orde kunnen zijn dat je bericht niet meer terug  komt!

door te surfen naar http://192.168.1.1
(inloggen als User met User wachtwoord dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is One SSID uitgeschakeld,

NB: inschakelen kun je altijd nog op de zelfde manier doen achteraf nadat je de test gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +3

Indien er een probleem opduikt in de app van MyProximus, kan dit rechtstreeks gemeld worden aan de bevoegde dienst door in de app te schudden met jouw toestel. Groetjes, Antonella

@Mutlie ik weet nu niet of het een work arround zou kunnen zijn dat je One SSID eens uitzet op de bbox en dan als je er dan op ingaat om smartwifi te activeren, zou het dan in orde kunnen zijn dat je bericht niet meer terug  komt!

door te surfen naar http://192.168.1.1
(inloggen als User met User wachtwoord dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is One SSID uitgeschakeld,

NB: inschakelen kun je altijd nog op de zelfde manier doen achteraf nadat je de test gedaan hebt.


Vreemd maar wat ik hoger al beschreef blijft geldig. ik krijg een foutmelding en de functie “verbeter mijn wifi” wordt (alweer) grijs.

 

Edit: voor de volledigheid en aangepast na de reactie hierna: deze reactie was om +/- 19u44

 

 

Indien er een probleem opduikt in de app van MyProximus, kan dit rechtstreeks gemeld worden aan de bevoegde dienst door in de app te schudden met jouw toestel. Groetjes, Antonella

Nog straffer!

Zie mijn reactie hier net boven. Ik activeer OneSSiD dan maar terug en denk “laat ik maar even schudden zoals Antonella zegt en dat melden, wie weet komt er iets van”.

Ik schud, krijg reclame voor een booster en als ik dat scherm afsluit (met het kruisje) staat er “Smart WiFi   Je wifi is geoptimaliseerd!    Bijgewerkt 19:46”

 

Ik kan niet echt meer volgen wat er verkeerd is gelopen of wat ik verkeerd heb gedaan, maar hopelijk is het nu in orde.

Conclusie: als je problemen wilt oplossen moet je hard genoeg schudden hé :wink::slight_smile:

Reageer