Ik had anoniem bellen inschakelen in de myproximus app ik kan echter niet meer uitschakelen ik kreeg altijd probeert het opnieuw
Ik had anoniem bellen inschakelen in de myproximus app ik kan echter niet meer uitschakelen ik kreeg altijd probeert het opnieuw
probeer eens via de beltoets van je toestel typ *31# en druk dan op de beltoets.
Normaal gezien krijg je dan deze melding “Outgoing Caller ID Service is enabled” of “Uitgaande nummerherkenning is ingeschakeld”
Ik kreeg het gewoon niet uitschakelen in de myproximus app
probeer eens via de beltoets van je toestel typ *31# en druk dan op de beltoets.
Normaal gezien krijg je dan deze melding “Outgoing Caller ID Service is enabled” of “Uitgaande nummerherkenning is ingeschakeld”
Ik kreeg het gewoon niet uitschakelen in de myproximus app
Je kan het dan rechtstreeks via de code *31# vanaf je toestel proberen om anoniem bellen uit te schakelen.(*31# is om anoniem bellen te activeren !!!)
Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.
Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.
Dat leuke ook niet ik kreeg dit
Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.
Dat leuke ook niet ik kreeg dit
Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.
Dat leuke ook niet ik kreeg dit
Ja ik kreeg dit wel maar hij blijft anoniem bellen
Kunnen ze dat niet oplossen
‘t zal afwachten worden tot een PX forummedewerker morgen hier de draad terug opneemt om je hierbij verder te helpen.
Misschien dat
Ik had anoniem bellen inschakelen in de myproximus app ik kan echter niet meer uitschakelen ik kreeg altijd probeert het opnieuw
Ik kan nog altijd niet anoniem bellen uitschakelen in de myproximus app
Lukt het dan ook niet via http://myproximus.be
Nee lukt niet ik kreeg dan dit
@Proximus_Forum_Moderators kan je dit eens verder laten nazien om het anoniem bellen uit te zetten voor
david_0143 schreef:
in de myproximus-app kan ik het wel inschakelen maar echter niet meer uitschakelen ik kreeg altijd probeert het opnieuw
En als ik probeert via de Myproximus webversie krijg ik het volgende:
TBI: In je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Heb ik juist gedaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.