Vraag

Android TV Box bestellen

  • 25 November 2023
  • 4 reacties
  • 825 Bekeken

Hoe bestel ik een Android TV box (wissel met mijn huidige V5) ? Via de TV lukt het niet, zoals men aangeeft op de site  (als je naar apps gaat verschijnen er alleen maar apps zoals Netflix, enz). Via My Proximus vind ik er ook geen spoor van terug. Kan het dan uitsluitend via een Proximus verkooppunt ?


4 reacties

@denjemp2

Ter info: 

Kan ik mijn huidige decoder omruilen voor een Android TV Box?

  • Heb je de tv-optie Pickx All StarsPickx All Stars & Sports of Disney+ of als je deze opties bestelt, kan je jouw huidige TV Box (decoder) gratis inruilen voor de Android TV Box. Consulteer hiervoor kanaal 58 of ga vanuit het Pickx start scherm op je tv naar > Shop > Apps en volg de instructies.
  • Heb je de tv-optie  Pickx All StarsPickx All Stars & Sports of Disney+ niet dan kan je ook jouw huidige TV Box inruilen voor een Android TV Box. Contacteer Proximus of bestel deze TV Box via je tv-toestel. Ga vanuit het Pickx start scherm naar > Shop > Apps en volg de instructies. Een éénmalige omruilingskost van €49 zal in rekening gebracht worden op je factuur.
    Voor meer informatie over de installatie van de Android TV Box kan je terecht op onze supportspagina's.
  • Als je nog geen TV klant bent, kies dan een Pack dat het best bij jou past, de Android TV box is inbegrepen.

Als het niet lukt dan best ondertussen zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen om je verder te helpen en je meer info te geven, van zodra ze hier de draad opnemen a.s. maandag.

Reputatie 7
Badge +3

@denjemp2 

is het gelukt?

indien niet: vul je forumprofiel verder aan, aub?

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

bedankt

Groeten

Tina

Beste, dank voor reactie, maar kijken jullie zelf al eens naar een TV scherm. Kanaal 58 is bij mij Disney + en als ik afstem op Pickx dan heb ik 2 opties : kijken en opnemen…..

Heb je nog de standaard rangschikking van TV kanalen op je decoder mss ligt het daaraan?

Reageer