afstandsbediening werkt niet meer goed


Beste, ik vind op de website niet terug hoe ik aan een nieuw afstandsbediening geraak voor mijn decoder. Een aantal knoppen werken niet meer. Zoals de aan en uit knop.

Kunnen jullie een nieuwe opsturen? 
Alvast bedankt.


16 reacties

@mobu werkt het ook niet met nieuwe batterijen 

al eens de remote gereset, hoe → klik hier

en dan terug universeel maken om de tv te bedienen, hoe → klik hier

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Ik vermoed eerder defecte toetsen van de afstandsbediening. Maar resetten kan je nooit kwaad om eerst te proberen. Hier kan je zien hoe dat je een andere afstandsbediening aanvraagt: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Reputatie 4
Badge +1

Kan je normaal gewoon omruilen in een Proximus center ( tenzij corona regels  nu ?? )

Reputatie 7
Badge +4

Beste, ik vind op de website niet terug hoe ik aan een nieuw afstandsbediening geraak voor mijn decoder. Een aantal knoppen werken niet meer. Zoals de aan en uit knop.

Kunnen jullie een nieuwe opsturen? 
Alvast bedankt.


hi mobu, wij kunnen je er 1 opsturen als je wenst, indien de reset hiervan niet heeft geholpen

Beste Jonathan

Het zijn niet de batterijen, dit had ik getest

Voor het universeel maken en reset heb ik o.a. de TV knop linksboven nodig. Deze werkt niet…

Graag een nieuw opsturen aub. 
 

alvast bedankt.

zal voor morgen zijn als prox terug langskomt

Reputatie 7
Badge +4

Beste Jonathan

Het zijn niet de batterijen, dit had ik getest

Voor het universeel maken en reset heb ik o.a. de TV knop linksboven nodig. Deze werkt niet…

Graag een nieuw opsturen aub. 
 

alvast bedankt.


nieuw exemplaat wordt je opgestuurd !

Ik heb ook een afstandbediening wat niet meer werkt

@Carine57 Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) morgen hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@Carine57 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

Reputatie 7
Badge +1

@Carine57 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

@DaisyS. Heb op item, Afstandsbediening teletekst op V5 volgende geplaatst,

Als ik op de knop Teletekst (rechts onderaan) druk van de afstandsbediening komt de optie om naar de teletekst te gaan niet meer tevoorschijn. Heb de decoder gereset en probleem blijft hetzelfde. Heb V5 decoder met harde schijf. Heeft iemand ook dit probleem of is mijn afstandsbediening stuk. Al de andere knoppen werken nog.

Nog geen antwoord op gekregen. Kun jij daar misschien eens naar kijken. Alvast bedankt. Groetjes Antoon

@Carine57 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

@DaisyS. Heb op item, Afstandsbediening teletekst op V5 volgende geplaatst,

Als ik op de knop Teletekst (rechts onderaan) druk van de afstandsbediening komt de optie om naar de teletekst te gaan niet meer tevoorschijn. Heb de decoder gereset en probleem blijft hetzelfde. Heb V5 decoder met harde schijf. Heeft iemand ook dit probleem of is mijn afstandsbediening stuk. Al de andere knoppen werken nog.

Nog geen antwoord op gekregen. Kun jij daar misschien eens naar kijken. Alvast bedankt. Groetjes Antoon

Hallo Antoon,  @Antoon1 

ik heb nu eens geprobeerd op mijn V5compact op canvas en dan krijg ik een banner onderaan het beeld waar je dan  de keuze kunt maken om naar teletekst te gaan

Reputatie 7
Badge +1

@Carine57 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

@DaisyS. Heb op item, Afstandsbediening teletekst op V5 volgende geplaatst,

Als ik op de knop Teletekst (rechts onderaan) druk van de afstandsbediening komt de optie om naar de teletekst te gaan niet meer tevoorschijn. Heb de decoder gereset en probleem blijft hetzelfde. Heb V5 decoder met harde schijf. Heeft iemand ook dit probleem of is mijn afstandsbediening stuk. Al de andere knoppen werken nog.

Nog geen antwoord op gekregen. Kun jij daar misschien eens naar kijken. Alvast bedankt. Groetjes Antoon

Hallo Antoon,  @Antoon1 

ik heb nu eens geprobeerd op mijn V5compact op canvas en dan krijg ik een banner onderaan het beeld waar je dan  de keuze kunt maken om naar teletekst te gaan

Hallo Martin. Die banner had ik ook altijd maar een paar weken geleden verdwenen. Heb software-versie : NTE_9.19.14.8 op mijn V5 met harde schijf.

@Antoon1 je hebt inderdaad de zelfde versie als ik op mijn V5 compact en deze is ook eind december op mijn V5Compact verschenen. Zou er dan eventueel een bug inzitten voor de V5 met HDD, dat is de vraag? 
Mss zullen de @Pro⌘imus-Forummedewerkers dan meer weten hieromtrent.

PS: Ik heb nu net nog eens op EEN tijdens het nieuws geprobeerd en werkt toch zoals het hoort voor de V5compact Ook eerst de banner en dan naar rechts scrollen en voor teletext kiezen en weer uit zetten door op de teletekst knop van de Remote te drukken.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 je hebt inderdaad de zelfde versie als ik op mijn V5 compact en deze is ook eind december op mijn V5Compact verschenen. Zou er dan eventueel een bug inzitten voor de V5 met HDD, dat is de vraag? 
Mss zullen de @Pro⌘imus-Forummedewerkers dan meer weten hieromtrent.

PS: Ik heb nu net nog eens op EEN tijdens het nieuws geprobeerd en werkt toch zoals het hoort voor de V5compact Ook eerst de banner en dan naar rechts scrollen en voor teletext kiezen en weer uit zetten door op de teletekst knop van de Remote te drukken.

@Martin. Bedankt. Op mijn V5compact op de slaapkamer werkt dit ook. Alleen op de V5 met HDD sinds kort niet meer. Heeft altijd gewerkt vandaar mijn vraag aan DaisyS. Hoor het misschien morgen wel 🤔

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 je hebt inderdaad de zelfde versie als ik op mijn V5 compact en deze is ook eind december op mijn V5Compact verschenen. Zou er dan eventueel een bug inzitten voor de V5 met HDD, dat is de vraag? 
Mss zullen de @Pro⌘imus-Forummedewerkers dan meer weten hieromtrent.

PS: Ik heb nu net nog eens op EEN tijdens het nieuws geprobeerd en werkt toch zoals het hoort voor de V5compact Ook eerst de banner en dan naar rechts scrollen en voor teletext kiezen en weer uit zetten door op de teletekst knop van de Remote te drukken.

@Martin. Bedankt. Op mijn V5compact op de slaapkamer werkt dit ook. Alleen op de V5 met HDD sinds kort niet meer. Heeft altijd gewerkt vandaar mijn vraag aan DaisyS. Hoor het misschien morgen wel 🤔

@DaisyS zie bovenstaand. Kan iemand, Proximus medewerker, mij daar bij helpen. Alvast bedankt 🤗

 

Reageer