Skip to main content
Beantwoord

Afspraak maken met Prox shop via website onmogelijk


Kan alles invullen op de site behalve het tijdstip, maar na intikken versturen gebeurt er helemaal niets

Beste antwoord door AntonellaD

@vhlucas63 Via deze link is het wel mogelijk om een afspraak in te boeken met de shop:

https://www.proximus.be/nl/id_ab_pos_loc/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/posloc.html

Probeer je het even uit en laat je iets weten?
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

19 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 september 2019
@vhlucas63 Heb je al geprobeerd via een andere browser? Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Groetjes, Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 30 september 2019
Dit alles had ik al geprobeerd. Nogmaals alles gewist en via Chrome ipv Firefox ingelogd, maar weer geen enkel resultaat helaas.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 september 2019
@vhlucas63 Vul je even je klantgegevens aan in je profiel? Met welke shop en wanneer wens je de afspraak te maken? Groetjes, Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 30 september 2019
Klantnummer 609******

Wil graag donderdag 3 oktober rond 14:30 een afspraak in
Proximus Shop Brugge
GISTELSE STEENWEG 119, 8200 Brugge
Om mijn Pack te heroverwegen
MVG

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 30 september 2019
Mijn postcode uiteraard 8***. Sorry

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 september 2019
@vhlucas63 Best geen persoonlijke gegevens openbaar posten. Ik heb je berichten aangepast zodat dit niet meer leesbaar is.
Ik heb online voor jou geprobeerd de afspraak in te boeken en het lukt hier inderdaad ook niet. Ik heb dit meteen doorgestuurd naar de dienst dat onze website beheert om dit na te kijken en op te lossen. Verder heb ik een e-mail gestuurd aan de verantwoordelijke van de shops als het mogelijk is om deze afspraak zo intern te laten vastleggen. Zodra ik antwoord heb, hou ik je hiervan op de hoogte.
Groetjes,
Antonella

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 1 oktober 2019
@vhlucas63 Via deze link is het wel mogelijk om een afspraak in te boeken met de shop:

https://www.proximus.be/nl/id_ab_pos_loc/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/posloc.html

Probeer je het even uit en laat je iets weten?
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 1 oktober 2019
Hartelijke dank, deze link werkte! Heb afspraak aanstaande vrijdag 10.00
Groetjes
Victor

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 2 oktober 2019
Ter info: ondertussen werkt de website terug om een afspraak te maken op de gewone manier. Groetjes, Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 4 oktober 2019
Vanmorgen op de ook nog per SMS door Proximus bevestigde afspraak gegaan bij de Proximus shop, Gistelsesteenweg 119 te Brugge.
Tot mijn verbazing was bij de shop de afspraak niet bekend. Pas nadat ze in de PC had gekeken zei ze dat die afspraak net binnen kwam!!!
Mijn vraag was of mijn pack nog in orde was. Nee, dit pack bestond niet meer en moest geüpdatet worden, maar alles zou ongeveer hetzelfde blijven. Dat gebeurde, maar aan het eind bleek dat ik wellicht de Promo Affinity Program, een korting van 7.70 euro zal kwijtraken.
Geweldige service van Proximus, afspraken komen niet door en voordat je het weet moet je extra betalen!

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 125 reacties
  • 4 oktober 2019
Hey vhlucas63,

Het feit dat je wel degelijk een sms bericht hebt ontvangen ter bevestiging van je afspraak geeft aan dat deze wel correct geregistreerd werd. Helaas kan ik niet bevestigen/ontkennen wanneer de afspraak in de shop opgemerkt werd. Betreffende je diensten is het inderdaad zo dat het pack dat je actief hebt op heden niet meer geactiveerd kan worden.
Klanten die het actief hebben, kunnen het behouden.

De nieuwe formule van je huidige pack betreft de Familus. https://www.proximus.be/nl/id_cr_familus_pack/particulieren/producten/packs/familus.html
Groetjes IngeDc

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 5 oktober 2019
Hartelijke dank voor uw antwoord, maar waar vind ik de Advantage Code voor de Affinity korting, die ik dus wel op het oude pack had?
MVG
Victor

Martin
  • 33951 reacties
  • 5 oktober 2019
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf op het forum.
alleen helpdesk is bereikbaar in het weekend op gratis nummer 0800 22 800

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 7 oktober 2019
@vhlucas63 Je dient geen nieuwe aanvraag te doen voor de Affinity-korting. Je hebt hier namelijk nog steeds recht op via de oude aanvraag. Ik heb dossier 43283238 opgemaakt voor de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal dit oplossen en jou contacteren. Groetjes, Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 7 oktober 2019
Hartelijke dank.
Victor

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 8 oktober 2019
Helaas denk ik dat er toch iets is misgegaan want op de afrekening 6949966497 van 6 okt is deze Promo alleen voor de datum 4 oktober verstrekt en niet voor de gehele maand 4 okt - 31 okt.
Groetjes
Victor

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 9 oktober 2019
@vhlucas63
beste,
we hebben ondertussen contact gehad ivm deze issue.
Er is een tegemoetkoming voor oktober geregistreerd
Vanaf november is affinity actief op je aanrekeningen.
Groeten
Tina

  • Auteur
  • Rising star
  • 20 reacties
  • 9 oktober 2019
Dank voor alle assistentie

Heb dit probleem ook ondervonden geen uur in te vullen in het afspraakformulier de rest wel maar geen uur keuze, dus geen afspraak te maken, ben dan zelf naar de shop geweest zonder afspraak moest dan wel half uur in de rij slechts 1 personeelslid aanwezig.