Vraag

account verwijderen

  • 28 July 2021
  • 7 reacties
  • 124 Bekeken

Beste,

Zou mijn account willen verwijderen omdat deze van een prepaid gsm is en aangezien je dan geen beheerder kunt worden kan ik ook mijn andere producten niet zien of toevoegen

Kan ik mijn login(emailadres) dan terug gebruiken om een nieuwe account te maken?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers zijn normaal pas vanaf morgenvroeg terug aanwezig op dit publieke forum

Zij kunnen inderdaad uw huidig MyProximuss account voor uw Pay&Go schrappen zodat u uw e-mailadres kunt recupereren voor een ander nieuw MyProximus account m.b.t. bv. abonnementsdiensten

 

P.S.

Voor elk Pay&Go nr is er inderdaad een apart MyProximus account nodig (bv. om historiek gebruik op te volgen)

Aan elke Proximus mailbox zijn of kunnen er tot 5 e-mail aliassen gekoppeld worden en u kunt dus ook bv. deze 5 aliassen gebruiken om 5 MyProximus accounts te beheren

Uiteraard kunt u ook een gmail of hotmail adres (e.a.) gebruiken voor MyProximus accounts

Voor elk Pay&Go nr is er inderdaad een apart MyProximus account nodig (bv. om historiek gebruik op te volgen)

maar via myproximus app kun je gemakkelijk switchen tussen deze accounts.

Reputatie 7
Badge +3

@2bikes  Ik heb hetaccount ontkoppeld van jouw prepaid gsm-nummer. Het account op zich bestaat nog wel. Als je nu inlogt ga je deze kunnen koppelen aan jouw andere producten aan de hand van de gegevens die je terugvindt op de factuur. Groetjes, Antonella

Hallo,

Heb gedaan zoals je vermelde met gegevens op factuur.

Kreeg toen een foutmelding bij verwerking??zoiets van “wordt aan gewerkt door team”

Account bestaat nog maar nu ben ik gedelegeerde gebruiker geworden en nu kan ik nog niks doen.

Er verschijnt alleen de knoppen overzicht en account en dat is het

Wat doe ik dan verkeerd

Hallo,

Heb inmiddels een hele tijd gewacht en nu is het in orde .Blijkbaar moet je een tijdje geduld hebben.

Dank aan iedereen vooral  en ook voor de tips. Eindelijk

 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

 

Indien het niet lukt vrees ik dat u zult moeten wachten op de terugkeer van de Proximus medewerkers op dit publieke forum (vanaf maandag) of beroep zult moeten doen op 0800 22800 indien dringend

Hallo,

Heb inmiddels een hele tijd gewacht en nu is het in orde .Blijkbaar moet je een tijdje geduld hebben.

Dank aan iedereen vooral  en ook voor de tips. Eindelijk

 

dit gebeurt inderdaad niet direct en wat geduld is inderdaad meer en meer een schone deugd :wink::slight_smile:

Reageer