Vraag

account verwijderen

  • 11 January 2021
  • 7 reacties
  • 162 Bekeken

Beste 

Graag wil ik mijn account verwijderen, omdat ik nu een ander klantnummer heb en ik dus graag een nieuw account wil aanmaken met hetzelfde e-mailadres.  

Ik heb intussen wel een e-mail ontvangen van Proximus hoe ik een account kan opzetten, maar zolang mijn oud account nog werkt, kan ik er geen nieuw aanmaken! Dit lukt niet.

Groeten

Chris


7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@ellende Dit is in orde.

Beste,

 

ik wil mijn Proximus account verwijderen aangezien ik geen klant meer ben bij jullie.

Maandag als de prox forummedewerkers hier terug langskomen kunnen ze dit verwijderen voor u.

Reputatie 7
Badge +4

Beste,

 

ik wil mijn Proximus account verwijderen aangezien ik geen klant meer ben bij jullie.

hi, ik kijk om dit voor je aan te passen

Zelfde probleem, van zelfstandig naar privé.  Eerst wachten op activeringscode, intussen zou men bij proximus alles in orde brengen.  Vandaag nieuwe account aangemaakt , maar de oude is niet weg.  gechat met proximus, blijkt dat ze zo maar niet een account mogen verwijderen.  Zelf kan ik het ook niet, want er is geen knop voor voorzien.  Ik ben natuurlijk sinds 1998 bij proximus en vroeger was het inloggen met gsm-nummer , dan via email en waarschijnlijk zitten al die resten daar nog steeds in.  GEEF ONS ALSTUBLIEFT DE MOGELIJKHEID OM HET ZELF UIT TE KUISEN OF ZET ALLES OP BLANCO EN LAAT ME ZELF OPNIEUW BEGINNEN;

proximus forummedewerkers zullen je wel kunnen hiermee verder helpen, als ze hier de draad opnemen.

Ik heb ze reeds aan het werk gezet, maar gezien hetgeen ze de laatste maand maar gepresteerd hebben, kan ik best via alle mogelijke kanalen wat druk zetten.  De medewerker heeft me trouwens zelf naar het forum verwezen.

Reageer