Beantwoord

account maken

  • 12 September 2023
  • 10 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Hoe kun je een account aanmaken voor een tweede persoon, zonder mailadres,  om de facturatie of facturen te downloaden maar via mijn mailadres ?

icon

Beste antwoord door jpdr 16 September 2023, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@jpdr Wil je een extra account aanmaken in My Proximus ? De info hierover vind je hier.

Als dit toch niet is wat je zoekt, laat je het hier maar weten. 

Reputatie 7
Badge +4

Indien de andere persoon akkoord is kunt u een ander MyProxiimus account aanmaken (cfr info HadewychT) bv. op basis van 2e alias van uzelf; aan elk e-mail adres type fa/ma/…. @proximus.be kunnen tot 5 aliassen gekoppeld worden via uw MyProximus account bv. jan.janssens@proximus.be, j.janssens@proximus.be, janssens.jan@proximus.be, janjanssens@proximus.be, ….)

en op deze wijze de producten, verbruik en facturen van de betrokkene raadplegen (en downloaden)

&

een alias aanmaken : Een e-mailadres / alias aanmaken | Proximus

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, misschien heb ik mijn vraag niet goed verwoordt.

Ik heb dus een account maar mijn echtgenote is ook Proximusklant  met een Smartphone.

Is het mogelijk om haar facturen van haar  GSM  op mijn mailadres te laten toekomen ?

Dus als ik naar MY Proximus ga dat ik van beide de facturen kan downloaden.

Kan dit of of kan het enkel met elk een account . Ik heb gezien dat er “poorten” moeten ingegeven worden  enz…. en daar ben ik niet zo grappig naar om in dit te roeren.

Grtn

Reputatie 7
Badge +4

Kan dit of of kan het enkel met elk een account . Ik heb gezien dat er “poorten” moeten ingegeven worden  enz…. en daar ben ik niet zo grappig naar om in dit te roeren.

 

Ik begrijp  uit bovenstaande dat u een Proximus klant bent met een klantnr A (vermeld op uw factuur X) en uw echtgenote ook maar met een klantnr B (vermeld op haar factuur Y)

 

U kunt met haar akkoord of zij kan met uw akkoord voor haar een MyProximus account creëren op basis van een 2e alias van uw e-mailbox; de e-mails naar beide betrokken aliassen komen in dezelfde mailbox terecht

 

Uiteraard is het eventueel ook mogelijk mits akkoord van beide partijen de betrokken contracten onder eenzelfde klantnr te laten samenvoegen, in dat geval dienen er evenwel overnamedocumenten te worden ondertekend

 

Ref.

Hoe Mijn Proximus familie beheren | Proximus

Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus

Reputatie 1

Ik heb een brief gekregen waaruit moet blijken dat mijn MyProximus-account is geannuleerd. Ik probeer een nieuw account te maken maar al mijn producten zijn verdwenen en ik kan mijn producten dus niet meer beheren online. Daarnaast erger ik me groen dat ik een GSM-nummer moet opgeven bij registratie: IK HEB GEEN GSM! Ik heb die van mij echtgenote moeten gebruiken, maar de omgeving van MyProximus is op dit moment één soep. Beheerder: contacteer mij aub op werner_peeters@skynet.be om dit uit te klaren, want ik weet niet of en wanneer ik nog op dit forum ga geraken.

@Werner 1752

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, om in dit geval je mail adres te verwijderen , anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren morgen.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Na enig overleg met de echtgenote blijkt dat ze liever de papieren factuur wil behouden.

Dus een account aanmaken mogen we laten vallen. Misschien komt ze er nog op terug. Ik heb nu de uitleg om een account aan te maken en zie wel .

hartelijk dank voor de info’s van ieder.

prettig weekend gewenst.

jpdr

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Na enig overleg met de echtgenote blijkt dat ze liever de papieren factuur wil behouden.

Dus een account aanmaken mogen we laten vallen. Misschien komt ze er nog op terug. Ik heb nu de uitleg om een account aan te maken en zie wel .

hartelijk dank voor de info’s van ieder.

prettig weekend gewenst.

jpdr

Hoe sluit ik dit onderwerp ?

Reputatie 7
Badge +4

Dat kan enkel door een Proximus moderator (vanaf maandag)