Vraag

abonnement op HLN


Reputatie 2
Badge

Geruime tijd kan ik de artikels op HLN niet meer volledig lezen daar de content enkel voor abonnees is terwijl we via het PX pack wel abonnee zijn en ik alles gelinkt heb.

Deze melding van "reeds gelinkt" komt ook tevoorschijn wanneer ik opnieuw wil linken.

Is er iets verandert tussen PX en HLN zodat we niet meer kunnen genieten van dit voordeel ?

 


10 reacties

U heeft meer geluk want ik heb de artikelen nog nooit volledig kunnen lezen . Hopelijk vind u de oplossing en is dat zo laat het me weten.

Groetjes,

Roger

Reputatie 2
Badge

U heeft meer geluk want ik heb de artikelen nog nooit volledig kunnen lezen . Hopelijk vind u de oplossing en is dat zo laat het me weten.

Groetjes,

Roger

 

Zal ik doen Roger.

Misschien komt de oplossing hier uit voort.😉

Reputatie 2
Badge

Kan er iemand van het PX team mij de nodige info bezorgen zodat ik het abo terug kan koppelen ??

Reputatie 7
Badge +4

@Roland_012 @Roger Hogie Ik heb dit voor jullie beiden nagekeken. Bij ons staan de instellingen goed. Ik heb een mail gestuurd naar HLN zodat zij dit aan hun kant ook kunnen controleren. 

Ik kan wel inloggen maar artikelen met een + wordt er gevraagd om te betalen.

Is dit correct?

Reputatie 2
Badge

@Roland_012 @Roger Hogie Ik heb dit voor jullie beiden nagekeken. Bij ons staan de instellingen goed. Ik heb een mail gestuurd naar HLN zodat zij dit aan hun kant ook kunnen controleren. 

Ok, volgen jullie dit op of best na enkele dagen nog eens een herinnering sturen ?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Roland_012 Momenteel nog geen antwoord gekregen, maar ik volg dit op en hou je hier op de hoogte.

@Roger Hogie Je moet niet betalen voor +artikelen. Dit is niet correct, maar ik heb het laten nakijken bij HLN. Op dit ogenblik heb ik nog geen antwoord, maar ik hou je hier op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +4

@Roland_012 HLN liet me weten dat voor u ook bij hen alles in orde is. Je moet echter wel je gmail-adres gebruiken om in te loggen en niet het adres dat je hier gebruikt voor je forumaccount. 

@Roger Hogie Ook voor u vonden ze een actief abonnement terug maar het is nog niet gekoppeld aan een mailadres. Als je volgende stappen doorloopt om een DPG account aan te maken zal het ook voor u in orde zijn : 

  1.  Surf naar myaccount.hln.be.
  2.  Je ziet het invulscherm met ‘Log in of maak je account aan’.
  3.  Vul het gewenste e-mailadres in voor jouw DPG Media account en klik op ‘Ga verder’.
  4.  Vul je gegevens in en stel het gewenste wachtwoord in.
  5.  Klik op ‘Account aanmaken’.
  6.  Op dit e-mailadres ontvang je een verificatiecode die 15 minuten geldig is.
  7.  Vul de code in op onze website en klik op ‘Activeer account’.
  8.  Het account is aangemaakt en je wordt automatisch ingelogd.

Je kan met dit account ook inloggen bij alle merken van DPG Media (De Morgen, HLN, Humo, Qmusic, Joe, Willy, VTM GO en nog veel meer).

Reputatie 2
Badge

@HadewychT 

Bedankt.  Artikels kunnen terug volledig gekezen worden.👍

Ik heb al eerder een account aan gemaakt is het de bedoeling dat ik deze verwijderd en een nieuw aanmaak zodat ik een nieuwe code krijg?

Reageer