Skip to main content
Vraag

aankoop gsm met abonnement


Beste

Ik probeerde een nieuwe smartphone te bestellen (google pixel 9a) met abonnement van €9 en wou dan overschakkelen naar Flex M asngezien ik dit niet kan doen net mijn Flex S, maar bij het einde eens dat ik deze wil bestellen krijg ik een melding dat dit niet mogelijk is.

We zijn ook wel al jaren klant dus kan het niet doir de 6maanden duur zijn.

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 34222 reacties
  • 20 juni 2025

@Tumi 

Tip: Omdat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand zouden terugvinden om je alzo vlotter te kunnen verder helpen, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 20 juni 2025

@Tumi Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel