Vraag

404-Error bij opvragen facturen

  • 20 January 2023
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Ik kan al maanden de details van mijn facturen niet zien, niet via de website en niet via de app. Ofwel een 404-not found ofwel "oeps een technisch probleem". Ik heb in december hiervoor al een bericht gestuurd naar de klantendienst en nooit antwoord ontvangen. Ik krijg facturen die fors hoger zijn dan normaal, lijkt me normaal dat ik mijn facturen wil bekijken? Vandaag al drie verschillende mensen op de klantendienst gesproken en niemand kan iets nuttigs zeggen. Blijkbaar komt dit probleem wel vaker voor. Ik zou dit graag opgelost zien.


8 reacties

Ik ben al van eind november op mn flexpackmet tv aant wachten..gaat maar niet.30jan pas technieker..die evegoe da remote kan..kheb alle macadressen doorgestuurd enzo..nu betaal ik e' khebniks pack nog ni.decoder blijft op kan updateserver niet bereiken..en alles werkt nochtans van internet..

@MBES & @Zupasmoka69 
TIP: Omdat de PX medewerkers je beter zouden kunnen bedienen als ze hier de draad terug opnemen maandag: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MBES best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zupasmoka69 vul je in het klantprofiel de gegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Zupasmoka69 

beste,

je wil een Flex S pack? gsm / TV / internet? dat is niet duidelijk uit de orders… Gelieve duidelijk te bevestigen, dan kijken we verder na..

nu heb je inderdaad enkel internet en gsm…

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@MBES

wat je aanrekeningen betreft: de laatste maanden zit er regelmatig extra data verbruik bij. De abonnementen zijn hetzelfde.

Wat je MyProximus betreft: zie je de gsm nrs staan? 

kan je op de 3 bolletjes klikken en zo details bekijken? of pdf downloaden?

@Zupasmoka69

beste,

je wil een Flex S pack? gsm / TV / internet? dat is niet duidelijk uit de orders… Gelieve duidelijk te bevestigen, dan kijken we verder na..

nu heb je inderdaad enkel internet en gsm…

groeten

Tina

Beste tina ik bel al voor die tv acyie dinds 28nov

 

Reputatie 7
Badge +3

@Zupasmoka69 Bedoelt u de tv aan 99EUR of 249EUR(Qled) naargelang het type.Groetjes,Joel

Reageer