Vraag

wijziging mobilus S naar Epic

  • 2 November 2020
  • 10 reacties
  • 121 Bekeken

Op 26 oktober heb ik een epic abo besteld voor mijn zoon. Tot op heden is zijn mobilus S nog niet gewijzigd naar epic. Wanneer zou dit geactiveerd worden? Ordernummer R4WEBSHOP008876692. Klantnummer 616862***. Is voor GSMnr 0497 87 3* **.

Dezelfde vraag reeds gesteld via Epic Messenger maar geen duidelijk antwoord gekregen. Reeds 2 maand ferm aan het sukkelen met proximus in het algemeen....en dat voor een telecombedrijf...


10 reacties

@Veerle_S tip: Best geen privégegevens posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen

zo kunnen de proximus medewerkers hiermee direct aan de slag als ze hier de draad opnemen.

Alle gegevens zijn tevens te vinden in mijn profiel.

Ik heb echter de indruk dat ik langs deze weg ook al geen antwoord zal krijgen net als op de Epic Messenger app waar ze zo mee te koop lopen.... 

Al meer als 20 jaar klant bij Belgacom, Proximus maar begint toch ferm mijn voeten uit te hangen de laatste 2 maand....

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Veerle_S ondertussen heb je contact gehad via Messenger? We volgen dit voor je op! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Veerle_S ik bevestig je ook graag langs deze weg: zoals aangegeven via Messenger kan een order op een lopend order niet ingegeven worden. Mijn collega deed nu het nodige om het lopende order aan te passen mét een extra korting omwille van het ongemak!

Beste Heidi

Bedankt voor uw antwoord. Het lopende order gaat over onze vaste lijn plots sinds 2 maand niet meer werkt…

Heeft u een idee wanneer de wijziging van het mobiele abonnement actief zou zijn? Ik heb rond 17u geantwoord op Messenger.

Reputatie 7
Badge +3

@Veerle_S Alles is voorzien op 20/11/2020.Groetjes,Joel

Omdat er een wijziging aan de vaste lijn gepland staat kan het mobiele abonnement dus niet eerder gewijzigd worden?

Belachelijk....het ene staat volkomen kos van het andere toch?

De proximussaga gaat dus voort…

Jullie spreken elkaar ook voortdurend tegen. De medewerker die ik telefonisch contacteerde ivm de wijziging vaste lijn had me verzekerd dat het Epic abonnement online kon aangevraagd worden en dat dit binnen een paar uur actief zou zijn. Was dus op 26 oktober! 

Veel zin momenteel om alles te annuleren en over te stappen ondanks dat ik al 20 jaar en meer klant ben. Mooie manier om vaste klanten te behandelen.

Trouwens ook gezien dat er 59 euro zal angerekend worden voor de wijziging naar VoIP.... terwijl de technicus die 3 keer is langs geweest en het probleem maar niet vind geen andere oplossing wist. Hij had dergelijk probleem nog nooit gezien...

Fout bij proximus voor de plotse problemen met vaste lijn maar toch mogen we opdraaien voor de kost om het opgelost te krijgen!

Reputatie 7
Badge +3

@Veerle_S Dit komt omdat deze samen in het pack hoort.Groetjes,Joel

Ik had trouwens gevraagd om het mobiele abonnement uit het pack te halen en dit op naam van mij  zoon te zetten maar jullie 'deskundige' medewerker zei dat dit een hele administratieve bewerking was en dat ik het best in het pack zou laten.

Reputatie 7
Badge +3

@Veerle_S Op dit ogenblik is dat aan te raden om de afspraakdatum van 20/11/20 niet kwijt te spelen en hij krijgt nu ook gedurende 12maanden 3EUR korting op zijn gsm-abonnement.Nadien kan dat perfect op naam van de zoon komen door samen een overnamedocument te ondertekenen.Groetjes,Joel

Reageer