Vraag

waarom kan ik niet gebeld worden in het buitenland?

  • 23 July 2022
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Ik kan niet gebeld worden in het buitenland (meer specifiek Zuid-afrika). Hiervoor al 5x gebeld met de klantendienst, die telkens opnieuw een expert aanstelt, die het probleem niet opgelost krijgt. Telkens wordt er gezegd dat ik binnen 15 minuten zal opgebeld worden door een tweedelijnsexpert, wat niet mogelijk is, aangezien ik niet bereikbaar ben in het buitenland (maar men dat op de klantendienst blijkbaar niet wil of kan begrijpen) Tot nu toe nog geen oplossing dus, en we zijn nu ongeveer een week verder. Intussen moet ik voor mijn zaak wel bereikbaar zijn, maar blijkbaar kan proximus dat weinig schelen. Na 20 jaar klant zijn is deze service beneden alle peil. 


2 reacties

Ter info: hier op het forum komt niemand langs die van Proximus zelf is tijdens het weekend, alleen de helpdesk 0800 22 800 blijft dan bereikbaar .

Contacteer onze klantendienst | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bart wouters deed je intussen al een kruistest, als dat mogelijk is? Dat wil zeggen, jouw simkaart in een ander toestel gebruiken dat wel kan bellen/gebeld worden op deze locatie. Groetjes, Heidi

Reageer