Vraag

waarom kan ik niet gebeld worden in het buitenland?

  • 23 July 2022
  • 6 reacties
  • 176 Bekeken

Ik kan niet gebeld worden in het buitenland (meer specifiek Zuid-afrika). Hiervoor al 5x gebeld met de klantendienst, die telkens opnieuw een expert aanstelt, die het probleem niet opgelost krijgt. Telkens wordt er gezegd dat ik binnen 15 minuten zal opgebeld worden door een tweedelijnsexpert, wat niet mogelijk is, aangezien ik niet bereikbaar ben in het buitenland (maar men dat op de klantendienst blijkbaar niet wil of kan begrijpen) Tot nu toe nog geen oplossing dus, en we zijn nu ongeveer een week verder. Intussen moet ik voor mijn zaak wel bereikbaar zijn, maar blijkbaar kan proximus dat weinig schelen. Na 20 jaar klant zijn is deze service beneden alle peil. 


6 reacties

Ter info: hier op het forum komt niemand langs die van Proximus zelf is tijdens het weekend, alleen de helpdesk 0800 22 800 blijft dan bereikbaar .

Contacteer onze klantendienst | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bart wouters deed je intussen al een kruistest, als dat mogelijk is? Dat wil zeggen, jouw simkaart in een ander toestel gebruiken dat wel kan bellen/gebeld worden op deze locatie. Groetjes, Heidi

Goede morgen

Mijn echtgenoot kan niet bellen of gebeld worden in het buitenland. Ik heb het telefoonnummer toegevoegd aan het ticket bij de instellingen.

Kunnen jullie nakijken hoe dat komt?

Alvast bedankt!

Groetjes

 

 

Zelfde vraag als hiervoor.
Werk de SIM van jouw echtgenoot in jouw telefoon? En jouw SIM in zijn telefoon?

Reputatie 7
Badge +5

@Adicha Heb je zoals @Mutlie het vraagt al eens getest met de simkaart in een ander toestel?

@DaisyS moet roaming ook niet aan staan op het gsm toestel alsook actie staan a/d kant van PX.

Reageer