Skip to main content

Hallo,

Kan iemand eens nakijken of VoWifi / VoLTE geactiveerd is op het nummer in mijn profiel? Dit is het nummer op naam van mijn vriendin.

Met mijn Proximus abonnement van het werk doet VoWifi het perfect maar voor mijn vriendin haar persoonlijk Proximus-abonnement krijg ik dit maar niet actief. Dus hopelijk lukt het via deze weg :) 

Alvast bedankt.

Karel

@karelds Ik heb ticket IM11920116 opgemaakt voor de toevoeging van VoWifi / VoLTE op het gegeven gsm-nummer. Groetjes, Antonella


@karelds Ticket IM11920116 is opgelost en de opties staan nu actief. Groetjes, Antonella


Bedankt, lijkt inderdaad in orde nu!


Beste @AntonellaD  of collega, kun je eens nakijken voor het nummer dat ik in het ticket van mijn profiel heb gezet, of Vowifi en volte actief staan?  Thanks! 😄


@Igor-Alberic 

Beste,

aanvraag voor nazicht is doorgegeven

Groetjes

Tina


@Igor-Alberic 

alles zou nu goed staan, alle opties actief: kan je checken?

groeten

Tina


@tina.b   Inderdaad! Het werkt perfect. Dank je wel voor de prachtige service! 


Kan een Proximusmedewerker @tina.b @AntonellaD @DaisyS dit aub ook in orde brengen voor het gsm-nummer in mijn profiel? Thanks :)

 

 


@JLPS_ 

aanvraag is gedaan

groetjes,

Tina


Ik ontving een mail met volgende info:

Extra informatie naar aanleiding van ons gesprek
Beste klant,

Na ons gesprek sturen we jou zoals afgesproken de volgende informatie:
Hoe de MyProximus-app downloaden?

Ik heb - sinds bovenstaande melding - geen contact gehad met jullie; en ik weet ook niet goed waarom ik deze informatie ontvang.

Los daarvan: vowifi staat nog niet actief, eerder (andere activaties) was dat quasi onmiddellijk, dus ik vrees dat er iets misgelopen is…? @tina.b 


@JLPS_ 

sorry, het enige dat ik gedaan heb is de betrokken dienst vragen de ontbrekende opties toe te voegen..

k ga eens navragen wat ze gedaan hebben

groeten

tina


@JLPS_ 

mijn aanvraag ticket is nog niet afgesloten… niet uitgevoerd…

verder is er volgens mij niets door ons veranderd? vreemd… excuses.

groeten

tina

 


Kan ik ondertussen nog iets doen (buiten geduld hebben 😅)? Ik ben van Orange overgeschakeld, omdat vowifi daar om de halve minuut een seconde stilte / onderbreking gaf, maar zonder vowifi is het ook geen doen inhouse.

In sim2 van mijn foon staat het correct op mijn werk-nummer dus alle andere voorwaarden zijn in orde.


@JLPS_ Voorlopig kunnen we enkel afwachten tot de aanvraag is behandeld. Groetjes, Antonella


Ondertussen is het in orde, bedankt!


@JLPS_ De aanvraag is inderdaad behandeld en de code staat actief. Fijn weekend! Groetjes, Antonella


Thanks, jij ook, plus een fijne carrière wending bovendien ;)


@JLPS_ Dank je wel! 😊 Groetjes, Antonella


Graag alle mobiele nrs in ons account activeren indien mogelijk.

Hiervoor had ik ticket 04496223 aangemaakt


@Original groep Kan u in uw profile het klantnummer en de gsmnummers toevoegen.Dan kunnen we het nodige doen.Groetjes,Joel


@Original groep Kan u in uw profile het klantnummer en de gsmnummers toevoegen.Dan kunnen we het nodige doen.Groetjes,Joel

Deze staan nu allemaal in mijn profiel


@Original groep

ik heb alle nummers nagekeken voor de extra opties die nodig zijn

voor 7 van de 10 nummers is alles actief wat er moet zijn

voor 3 nummers ontbreken de opties en zullen we laten aanpassen

 

UPDATE/  aanvraag werd reeds behandeld en zou OK moeten zijn… Testen jullie ? 

groeten

Tina


@Original groep 

Hallo,

Kan iemand nakijken of VoWifi geactiveerd is op het nummer in mijn profiel?

Bedankt,

Kurt


@VPK  Zo op het eerste zicht staat dit goed in de systemen. Ik heb navraag gedaan en laat je nog feedback. Groetjes


@Luc.M Bedankt voor uw spoedige reactie.

De software op mijn Samsung A53 is wel EUX ipv LUX, kan dit een probleem vormen?

 


Reageer