@karelds Ik heb ticket IM11920116 opgemaakt voor de toevoeging van VoWifi / VoLTE op het gegeven gsm-nummer. Groetjes, Antonella
@karelds Ticket IM11920116 is opgelost en de opties staan nu actief. Groetjes, Antonella
Bedankt, lijkt inderdaad in orde nu!
Beste @AntonellaD of collega, kun je eens nakijken voor het nummer dat ik in het ticket van mijn profiel heb gezet, of Vowifi en volte actief staan? Thanks!
@Igor-Alberic
Beste,
aanvraag voor nazicht is doorgegeven
Groetjes
Tina
@Igor-Alberic
alles zou nu goed staan, alle opties actief: kan je checken?
groeten
Tina
@tina.b Inderdaad! Het werkt perfect. Dank je wel voor de prachtige service!
Kan een Proximusmedewerker @tina.b @AntonellaD @DaisyS dit aub ook in orde brengen voor het gsm-nummer in mijn profiel? Thanks :)
@JLPS_
aanvraag is gedaan
groetjes,
Tina
Ik ontving een mail met volgende info:
Extra informatie naar aanleiding van ons gesprek
Beste klant,
Na ons gesprek sturen we jou zoals afgesproken de volgende informatie:
Hoe de MyProximus-app downloaden?
Ik heb - sinds bovenstaande melding - geen contact gehad met jullie; en ik weet ook niet goed waarom ik deze informatie ontvang.
Los daarvan: vowifi staat nog niet actief, eerder (andere activaties) was dat quasi onmiddellijk, dus ik vrees dat er iets misgelopen is…? @tina.b
@JLPS_
sorry, het enige dat ik gedaan heb is de betrokken dienst vragen de ontbrekende opties toe te voegen..
k ga eens navragen wat ze gedaan hebben
groeten
tina
@JLPS_
mijn aanvraag ticket is nog niet afgesloten… niet uitgevoerd…
verder is er volgens mij niets door ons veranderd? vreemd… excuses.
groeten
tina
Kan ik ondertussen nog iets doen (buiten geduld hebben )? Ik ben van Orange overgeschakeld, omdat vowifi daar om de halve minuut een seconde stilte / onderbreking gaf, maar zonder vowifi is het ook geen doen inhouse.
In sim2 van mijn foon staat het correct op mijn werk-nummer dus alle andere voorwaarden zijn in orde.
@JLPS_ Voorlopig kunnen we enkel afwachten tot de aanvraag is behandeld. Groetjes, Antonella
Ondertussen is het in orde, bedankt!
@JLPS_ De aanvraag is inderdaad behandeld en de code staat actief. Fijn weekend! Groetjes, Antonella
Thanks, jij ook, plus een fijne carrière wending bovendien ;)
@JLPS_ Dank je wel! Groetjes, Antonella
Graag alle mobiele nrs in ons account activeren indien mogelijk.
Hiervoor had ik ticket 04496223 aangemaakt
@Original groep Kan u in uw profile het klantnummer en de gsmnummers toevoegen.Dan kunnen we het nodige doen.Groetjes,Joel
@Original groep Kan u in uw profile het klantnummer en de gsmnummers toevoegen.Dan kunnen we het nodige doen.Groetjes,Joel
Deze staan nu allemaal in mijn profiel
@Original groep
ik heb alle nummers nagekeken voor de extra opties die nodig zijn
voor 7 van de 10 nummers is alles actief wat er moet zijn
voor 3 nummers ontbreken de opties en zullen we laten aanpassen
UPDATE/ aanvraag werd reeds behandeld en zou OK moeten zijn… Testen jullie ?
groeten
Tina
@Original groep
Hallo,
Kan iemand nakijken of VoWifi geactiveerd is op het nummer in mijn profiel?
Bedankt,
Kurt
@VPK Zo op het eerste zicht staat dit goed in de systemen. Ik heb navraag gedaan en laat je nog feedback. Groetjes
@Luc.M Bedankt voor uw spoedige reactie.
De software op mijn Samsung A53 is wel EUX ipv LUX, kan dit een probleem vormen?